~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Saturday, January 29, 2011

♥ ♥ ♥

Ku membenarkan jiwaku

Untuk mencintaimu

Ku persembahkan hidupku

Untuk bersama kamu



Dan diriku untuk kamu

Belum pernah kumerasai begitu



Semua itu telah berlalu

Harapanku palsu

Dan mungkin hari yang satu

Terus ku tertunggu



Di hatiku masih kamu

Belum pernah ku ingin terus memburu



Aku lemah tanpa kamu

Ku inginmu dampingi ku

Aku fahami aku bukan terbaik

Untuk dirimu



Namun aku tetap aku

Yang terbaik untuk diriku

Hanya satu

Hanya kamu



Ku membiarkan hatiku

Untuk merinduimu

Ku menghamparkan sakitku

Untuk tatapan kamu



Bersamamu harapanku

Hilang dalam terang yang membutakanku



Aku lemah tanpa kamu

Ku inginmu dampingi ku

Aku fahami aku bukan terbaik

Untuk dirimu



Sampai syurga ku menunggu

Sampai syurga ku cintamu

Hanya kamu



Dan segala yang ku ada

Ku berikan semua

Untuk dirimu saja



Ku mahu dirimu

Bahagia untuk selamanya

Biar sampai syurga

Aku menunggu cinta darimu

Agar ku sempurna



Aku fahami aku bukan terbaik

Untuk dirimu

Namun aku tetap aku

Yang terbaik tuk diriku



Hanya satu



Aku lemah tanpa kamu

Ku inginmu dampingi ku

Aku fahami aku bukan terbaik

Untuk dirimu



Sampai syurga ku menunggu

Sampai syurga ku cintamu

Hanya kamu

♥ M

jumpa cerita sama macam aku kat sini. :)


aku addicted tgk gamba kawen! bangang kan. =.=



tgk pelamin dia tanak besaa lagi. sampai x nmpak dah pengantinnya. 


tgktgkk! >.<

No comments:

Daisypath Anniversary tickers