~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Wednesday, January 26, 2011

ingin

assalamualaikum. 
aku berjaya jugak curik masa nk tulis kt sini. even sibuk lah amat as mahasiswa kt sini. smlm, ari ni, n kemudian hari, meetinggg~ bykk sgt meeetingg. tp tape, muda2 lah nk penatkan diri. baru lepas melalui sesi makanan jiwa siket td, oleh ma bro, arkonze borhablak a.k.a arraqib alkasim.bicara mati. buat aku insaf. td ktorg sispa sekalian ade solat hajat khas utk ayah one of my besfren here, aleq. ayah dia heart attack msuk icu 2 mlm lepas. hazwan n raqeb yg anta dye g klang sentral. mlm tu jugak dye balek batu pahat. supposed to be mlm tu ktorg de row call. d kira2 rsenye evy nite dlm mggu ni aku jumpa dak2 sispa ni. row call mlm isnin. mlm td meeting, n mlm ni bce yasin ayah aleq. kan? aku x salah kira kan?

smlm ari yg sgt penat. aku pnya jdual  dr 8.30 smpai 6 ptg,klas. tp afta raya cina dah x de dah. waktu akhir titas tu akn di anjak ke ari jumaat pg, which mean aku dah tade cuti pg, ari2 klas 8.30. tp tape lah kan. ia beter dr sampai pukul 6 mcm selalunya. meeting mlm td abeh kul 11 lebeh. aku rse lemah sgt.tp kne buat esemen Mr. K yg sgt siket tu.  tp akhirnya aku buat satu baris je. pale dah berat sgt, =.='
mcm biasa aku pg kelas pg2 ari ni. dah 2 ari aku naek keta sumbangan hazwan. sbb lmbt, sekali teserempak ngn dorg, lyaa pun offer je aku naek, ape lg, heheh. :p time kaseh ye wann. :)
smpai tga ari td, aku rse ok, msuk klas sir ramlee dgn budak klas aku yg girang semcm. apesal? sbb dorg dah terbayang umah n tiket bas, woi! 2 ari lg balekk cuti mid semm.! :D

tga ari td ade mnde yg jarang berlaku kt aku terjadi. jadual ari ni ade gap kul 10.30 smpai 2.10. aku x beli mkn tga ari sbb aku x smpt nk mkn. keje Mr. K x siap lg. maka aku mkn roti dgn serunding daging yg mmg dah tersedia kt bilik aku. aku x sempat mkn btul2 pun. sbb mkn smbil ngadap esemen. dpt ngap hanya bila break sbb tgn penat menaip. then smpai kul 1 lebeh kurang, aku dah x larat. x boleh paksa buat dah, then I took a short nap. tga baring2 peluk cheeby, tbe dada aku degup laju sgt bkn dgn kelajuan normal. mcm baru lepas lari pecut 100 meter. mengah x pasal2. padahal aku tgah baring time tu. aku cuma mmpu berdoa, ya Allah, jgn lah kau ambil nyawaku d kala ini.. aku rasa mcm semput sgt. mcm susah sgt nk bernafas. tp aku berjaya tdo kejap. jd lah buat rehat. kenapa dgn jntung aku ni? aku teringat sesuatu. aku mmg ade masalah ni. aktiviti hari - hari aku buat aku lupa. sbb dia x dtg selalu, cuma kdg2. mak aku kata aku ade lemah jantung. tp ble jumpa dokto, dokto kata x de pape, =.=' mana satu betul tah, aku pun x tahu.

kondisi jantung aku memaksa aku utk tidak boleh terlalu penat, x boleh terlalu terkejut, sbb aku maybe boleh arwah sbb tu. aku terfikir, mungkin aku hidup x lama. amal x byk. aku belum sedia utk pergi menghadapNya.  aku dah maafkan semua org, n aku nk mintak maaf kt semua org, raya nanti lah, hehe, :p aku pergi kelas turun tgge batu caves tu laju2 sbb dah lmbat. bkn aku yg bgon lmbt, sbb zuhur masuk lmbt sket skng. aku x hirau jantung aku punya cerita be4 tdo tu. laju gila aku jalan, tah berapa km/j tah. smpai kelas aku mula x sedap badan. plek je rase, balek2 bilek afta beli soto kegemaran dgn qilah, aku baring, amek kau. dahi dah panas. sah. kau demam sley. seingat aku dah  2 kali dlm bulan ni aku demam. se yeop kawen n kali ni. to dye mcm sama je. dmm ptg kejap n kebah mlmnye.


dari kiri, ada cekodok, qilah sengal, nat kecekk. n aku. heee :D


dari kiri, meet raqeb da poyos, din, wan, n aleq.


si feyhfeyh lyaa n akuu. :) 

aku bersyukur dan terima kasih ya Allah, mempertemukan aku dgn kwn2 yg baek sgt ni, yg sentiasa ada dlm susah sng aku, dmm nanges aku, ngn gila sgt. sumpah aku syg dorg nih..
/dignose

buat korg yg tadek dlm gamba ni kalau bace, aku syg korg jugak, sgt2~ aku x tahu nk nilaikan betapa sygnya aku kt korg. ukhwah selamanya kan? ^__^

mak, jgn risau angah kt sini d jaga oleh kawan2 yg baek sgt. :)

m**, harap m** sihat n hepy kat sana. ur hapiness, my happiness. org sakit mcm kita x layak dpt m**.
plzz think of it. ask ur heart do u still wanna be with me?

ok lah. enuff bebel. esok kelas pg. chowww~

buat aleq, doa ktorg sentiasa ada dgn kamuu. aleq aku kuat! 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers