~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Monday, January 3, 2011

hoyeahh new sem~ *day 1

assalamualaikumm
officialy ari nh da frst day of second sem aku.
those days yg aku kene diri kt depan tuh ulang kembali.
'okehh nme syee solehah bt. zainuddin n i come from....blablabla..'
okeh mari tgk jdual kelas aku. heee :D

tgk ari selasee. haiyooo. pg sampai petangg straight. :(
aku tatwu lah cane en tp aku akn cube sedaye upaye utk besekan diri ngn jadual waktu baru nh.
mula2 kelas aku borakk je 2 jam. lecturer aku x msok wehh. ape lg  buat kedai kopi lah kt belakang tuh. :p
2nd class aku miss faza yg hamek. *cehh ckp cm aku dah lme kenal dye jee
tp dye mmg lawa n baek *okeh lbey kurang frst impression aku kt pn. afiza dulu, se mule2 sem okeh. =.='
aku de masalah susunan bilik nh. hape lah aku dok sensorg lakk jdikknye.
aku tga deal dgn kak bi n other pks inter, hah naseblahh. aku dah malas nk pike sal mereka.
nywayy selamat dtg sume rakan2 0MB22B! hahha *motif aku g ucap kt belog?? tade sape dengaa. 
pg2 evy day smpai kames aku kene bangon awal2, haihhhh~
tgk jumaat plak. mandarin tu kalau xde hari tuh x lehh ehh?
buleh gk aku g merunggeng ke kan kalau agak2 kelas batal *heyy awal2 sem dah wish kelas batal? ape punye anak murid lahh
 naek itu tngga batu caves yg tggi tp bawu bpe anak tangga, fuhhhh nyawe2~
stamina dah lebur. sbulan lebeh besaaakan badan. *opss tp x besaa2 pun =.=
esok hari baru. aku dah reserve tdo selama 3 jam ptg tadi. so ape mau buat mlm2 awal kt u nh?? muvie?? game??
ohh malas. ti aku addicted susahh pulakk.

next mission : apply scholar. kalau ade rezeki, insyaAllah dapat. sgt butuh uwangggggg
yelahh aku mane kaye secare automatically evy sem.
bkn anak ptptn. anak FAMA (father n mather yee)


mission baru im going to be a lil bit naughty sem nh, boleh x?? ;;)

siket nota kukukaki : 
frst dayy da nmpk lcturer chantekk wehh! 
baju arinih same dgn seseorang lahh. x plan ye. lalalalaala~ 
 counting days to 5. :)

nak kasi lagu sket utk my M. huehue.
/blush


ku ingin kau tahu, diriku d sini menanti dirimu
meski ku tggu hingga hujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi utk selamanyaaa
-ungu, cinta dalam hati-
;)


(bukan dye tahu pun sley. kesian kau. tapelah, ta penting tu sume,.heee)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers