~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Saturday, August 25, 2012

Sempurnakan Aku



Aku di sini seorang diri
Berharap waktu kan terulang lagi
Saat ada dirimu bersamaku

Aku di sini yang menyesali
Menangisi kepergianmu kasih
Semua begitu salah tanpa dirimu disisiku


Tahukah dirimu
Kau bawa setengah hatiku hilang
Bersama hampa di hidupku
Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku


Menangisi kepergianmu kasih
Semua begitu salah tanpa dirimu


Tahukah dirimu
Kau bawa setengah hatiku hilang
Bersama hampa di hidupku
Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku


Kembalilah kepadaku
Aku mohon kepadamu

Tahukah dirimu
Kau bawa setengah hatiku hilang
Bersama hampa di hidupku
Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku


Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku

Aku di sini seorang diri

Anuar Zain
I am currently addicted to this song. I dont know why,  
the words enters my heart, 
deeply. 



Friday, August 24, 2012

Eid Mubarak 2012 :)

salam alaik everyone !

nothing much to say,

sempena hari raya yg dah smpai hari ke 6 ni,

gambar raya pn da dpt dari Kak Shida from DSLR Abg Hafidz, her beloved hubby,

so we have to abadi kan the memories here :)

En. Zainuddin's family. tahun ni takde tema okay. hehe

PakCik Rashid's family. kak shida's theme color with her hubby.

PakCik Azizan's family. theme color, blue.

Hj. Napiah's and Hajah Esah's big family.
3 family pun da sesak rumah ni tau.

Candid time ! #1

Candid time ! #2

Candid time ! #3

Candid time ! #4

Candid time ! #5

Candid time ! #6

masa jalan jalan raya rumah atuk busu, jumpa scenery cantik, haruslah snap pic sebarang dua, thanks to Abg Hafidz punya Nikon, hehe,


itu bukan ordinary rendang tau, itu rendang burung. huehue

the girls melihat teratai yg kuncup kt tasik. hehe

my best sisters and cousins :) #1

my best sister and cousins  :) #2

Less raya for me this year. but to be with the families and cousins, is definitely the most precious moment.

Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir dan Batin,

Sincerely, Solehah. :)


Monday, August 13, 2012

Kisah hati


Hatiku. Hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Saturday, August 11, 2012

harapan terakhir.

mana mungkin hilang perasaan ini.

setelah bertahun tersemat dalam hati.

bukan mudah menyimpan semuanya.

apa lagi membuang melupakan nya.

tak pernah aku harap semua ni terjadi.

manis nya hilang, acuh mu begitu pahit

maaf sebab tak mampu aku kawal

maaf sebab selalu menangis dan bersedih

ia berlaku terlalu cepat

apa pun alasan nya, bantu lah aku

tolong perjelaskan perubahanmu.

masih ada sisa harapan aku

semua akan kembali seperti dua tahun dulu

akan aku terus simpan.

walaupun kau tak pernah tahu.