~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Thursday, January 13, 2011

kenapaa aku tak lapar?

mula2 alhamdulillah.
ya Allah ya tuhan, utk kali pertama dlm idup aku, aku nk ckp,
dahh! jgn kasi aku mknn lagi!
pelik x?

bukan title blog aku makanan ke?
dan aku yg mmg mmpunyai tahap keobsesan mknnn yg tinggi?
aku dah bersara dari tu sume, utk sehari. hee

aku tade kelas ari ni sbb sume kelas telah batal. aku nye lcturer sume ade vetting.
amnde alah uhh? vaterinar ke? bukanbukan. kos aku tade kene ngene dgn sains dah, awayyyyy~
deme p buat soklan utk final la.
pg2 aku bg0n, (oh bukan lah pg sgt kul 11 kn?) akibat aku qada' sume tdo2 aku yg tergadai mggu ni.
aku mndi2, dan turun beli mknn., utk 2 trip punya makan.
knpe? sbb jimat bhai. aku ade krisis kewangan yg terlalu meruncing.
ohoi. aku x amek pt, jpa un x berbunyik lg. aku bkn la kanak2 cemerlang sgt. =.='
ape aku mkn? senang.
nasik  + lauk (ikan keli, potato hash brown, telur dadar, sayur taugeh) yg d doublekan amountnye.
sbb utk dua trip kan. sumanye hanyelah = RM 5.70
murahmurah! utk 2 kali mkn ia sgt lah murah ape kann~
dah aku dah x risau lg pasal tu. buleh mkn terus abeh lepas buat akaun aku.
weh sumpah akaun sgt lah mmbuat aku terasa dungu dlm dunia ni. aku kerdil.
eh mmg aku pendek pun. dahdah. aku ngaku aku pendek. huhu
tp aku nk gtwu ehh, ape kelebihan nye aku pendek n kecik ni.

evy time aku masuk lif even lif tu penuh, aku tetap muat! 

dgn penuh kebanggaan aku nyelit. perlu besarkan kelebihan aku tu ye. :D
 dah kembali kpd cite ari ni. sedang aku khusyuk nye membuat akaun dgn nat, qilah, n ada d kamar mereka,
raqeb col, ajk g mcd depan kmpus aku ni. heyy bkn aku dah de mknn ke?
lah pegi jugak lah, teman dorang. ok aku tanak makan.
lepas aku naek bas n sampai, raqeb dgn sesuka hati nya menapau kan aku spicy chicken mcduluxe,
air rebina secup medium, ngn fries. friess aku mkn, yg tuh aku x tahan godaan.
yg beger tu? mmg aku  xlarat. senakk weh, dah bawak balek pulak.
dgn perjalanan pulang yg kelakar. haahahahahha! aku x sgke boleh jd lawak pulak.
c khaleq pulak mmg ngek. haihh. smpai2 umah, sape nk mkn sume mknn ni?
aku kenyang mcm ikan buntal. burpppp~ ade nasik lg x bersentuh. ade kek kak tiqah pulakk yg kasi!
kek tu ape ha? bkn sejenis kereta ke?? oh bukan, ia makanan. =.='

lelongggg! sape nk bli mknn! kami jual dgn harga sengget je! mcm2 ade~

eh?? ade direct selling makanan pulak dtg rumah ni?? wahhh! aku dah fobia dgn namenye makanan. 
cukup lahhh! esok aku nk puasa ganti. hehehe. hutang harus d bayar.

yeayy mari sahur! skang pukul 10. 42 pm. awal kan saya sahur? :p

No comments:

Daisypath Anniversary tickers