~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Tuesday, February 1, 2011

dah sudah. =.=

assalamualaikum.
tabah x aku bgun pg2 ari ni? dari lepas subuh x tdo2 ye, semata2 aku nk bwt mission aku ni
aku nk abehkan YOU'RE BEAUTIFUL ari ni jgk. aku dah tanak tahan2 dah. huhu
cool lah cte ni. tp standard luve story korea. mamat sweet n nsem2 aje. =.=
mmg x de lah dlm dunia realiti ni. tp aku nk berangan je. jadi lah kan?? ;;)
KANG SHIN WOO OPPA! sarangheaaaa~ :-X

  *meltmelt~

 karekter dia ni mmg buat mana2 pumpuan tgk un cair maa. aku bknn type2 korea ni, tp ke-gentle-an diaa,
yeah berjaya jgk abehkan marathon ini. yarhhyarhh. 
afta aku break utk solat, mkn, n mandi je. keje suma x sentuh. terukteruk. isk2.[-(   
aku plek sket. org sume suka HWANG TAE KYOUNG aku suka shin woo. ah x kira. 
mmg type aku mamat ni. huhu. 
dah nk sambung buat keje ni. insafinsaff. 


Jika kamu memancing ikan....Setelah ikan itu terlekat di mata kail, hendaklah kamu mengambil ikan itu....Janganlah sesekali kamu LEPASKAN ia semula ke dalam air begitu saja....Kerana ia akan SAKIT oleh kerana bisanya ketajaman mata kailmu dan mungkin ia akan MENDERITA selagi ia masih hidup. weweeeee~ ;p

2 comments:

Unknown said...

aih, dah bertahun baru nk tgk? haha. sebok lah kau, aku pong mnt shin woo. haha. jeremy pong comeyhh

..sleyp0..◕‿◕ said...

aku baru sempat tgk ahh fikah. hihi, ;p tadek2. shin woo terbaikkk! cool gila seyhh

Daisypath Anniversary tickers