~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Friday, January 7, 2011

hoyeahh new sem~ *day 5

ari ni aku xda kelas pagi. tp aku igt nak pegi jumpa pn rozita kt ofis hep nk tanya pasal regstration course aku uh. cehh angan2 n keazaman yg cukup tggi. lepas subuh aku tdo balek mcm bese. tgk2 jam. dah 8.30! haaaaa! dah lmbat utk g opis d waktu org x da. mesti dah ramai umat manusia jumpa pn. rozita tu skng. ah malas aku nak bngon. tp typing esemen aku x siap lg. tape2. lpas mandi aku buat lah nanti. smlm tdo kul 2 lebeh siapkan mnde uh. dah la balek meeting kul 11.30. pastu mood plak mmg macam haram akibat decision meeting td. so beter aku bertenang dulu. aku mandi2, siapkan diri, duduk dpan lappy, siapkan typing. n done! yeahh~ ok dah kul 10. kelas mandarin aku kul 10.30. aku kene laju. wooshhh~

yeayy! satu kelas je ari ni, maka aku dgn suka hatinya pakai selipar utk pertama kalinya mggu ini dgn baju kurung, huhu. ta kuasa aku nk ketaq ketuq jln pakai heels or kasut tutup dahh. g naek fakulti tngkat 4 je. p stil pakai lif lah, ta de keje aku nk menapak naek tangga time lif x sesak. aku dah asyik hidup dgn tangga dah kat sini. sampai kurus keding dah pun. =.='

meet lin laoshi, mksodnya cekgu lin, haha. okeh aku belajar new word ari ni.

ni hao!

ni hao ma?

wo hen hao. xiexie, xiaojie.

wo jiao shenme mingxi?

wo jiao solehah. ni ne?

manman lai.

laoshi, wo yao quo chesuo.

teka teka! ape masksud sume ni.! sapa dapat aku kasi adiah! hahaha

hahahhaa. seronok! aku suka! suka belajar benda ni. tp aku cuak exam dia lah. haiyo aku x familiar sgt dgn those word lagi. sume mereka ade qolqolahh n harkat. ngaji aku pass ah tp yang ni aku perlukan masa utk cmerlang. ^_^ tp laoshi aku baek! yesh3!

aku tggu kol doblas mlm ni. akn ade post istimewa utk bacaan sume. hahaha. bukan ade org yg baca pun. -.-'

to 3 hours n 35 minute :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers