~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Monday, December 24, 2012

Pedih

Ya Allah,. ape lah yg aku rasa ni, kenapa aku rasa terlalu sunyi, semua org takde dgn aku, smpai aku rasa aku terlalu sorg2 dlm dunia ni. aku xde niat nk salahkan sesiapa, sekarang aku takda hak nk kecik hati, maafkan aku semua. aku x mampu nk tahan semua ni lg. aku bkn kwn yg baek. maaf sekali lg.

Thursday, December 6, 2012

Training Day

Assalamulaikum..,

Since I am still in my busy week, so this is one of my group project, and for the first time, I be a trainer, holding the microphone, and speak out loud with out-of-nowhere-it-comes confidence. Introducing my group mates, and the video. Try to catch where is me in the video. So enjoy ! :)


Monday, December 3, 2012

A wish

Hari aku makin sulit. Semua bagai mengejar aku. Dan kegagalan demi kegagalan aku rasakan.

Letih. Penat. Mengah.

apa lagi ayat yg mmpu aku samakan dgn nya?

Ya Allah. Bantu aku lalui semua ni. Aku sendiri tak yakin dgn diri aku.

Sesibuk mana pun aku, sejauh mana pun aku drpd dia, aku selalu teringat kan dia. dan terima kasih Ya Allah. berikan aku seorang yg mmpu bertahan selama ini dgn aku. Aku yg byk sgt kurangnya, byk sgt ragamnya. Dia hanya mampu sabar, aku tak tipu, aku kagum.

Dia, Mior Hazmi, si jantung hati aku.

Mohon angin sampaikan kerinduan ni pd dia.

Sbb aku tak mampu lg, ada dgn dia masa ini.

Jagakan dia, ya Allah.