~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Sunday, January 9, 2011

untittled

tadi abah mak ngn aiman datang anta beberapa barang 
aku yang aku perlukan dari rumah.
mak tanye 
'dah makan? nak ni? nak ikan keli? nak nasik?' bawak dari kampung punya. aku jawab
'angah dah ada makanan mak. nanti x abeh. angah mana ada peti ais nak simpan.'
'bagi lah kawan2.'
'dorang sume kua arini mak. angah tinggal sorang. mesti balek nanti dorang bwk balek makanan dorang punya'
'nak cempedak goreng?'
'tanak lah. angah mana makan cempedak mak.' =.='
jgn lah dorg perasan apa2. haiyo malas aku nk jwb ni. 
tiba2 abah aku tanya
'ni kenapa mata cengkung ni'

aku diam. membisu. borak2 ngn mak je. tah ape tah yg di borakkan tadi.
perasan jugak abah. misi nak sorok mata panda aku x berjaya.
mmg lah cengkung bah, angah dah 3 ari beturut2 nangis. bisik aku dlm hati. takyah lah gtwu.
kang panjang plak jadinya.
selain daripada sebab aku asek tido. huhu.
dah penat lah nangis. nangis utk tade sebab. bunguk aku ni. 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers