~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Wednesday, January 5, 2011

hoyeahh new sem~ *day 3

haihh penat teramat sgt. aku bangun pg2 subuh, pastu tdo balek. x kunci jam mcm selalunya.
aku malas. mlm td tdo berteman aer mata. terlalu sedeh. jgn tanye kenapa. x tahu nk jwb apa.
dari itu pd tadi mata aku bengkak. saket woi. mcm panda dah. aku dah x kesah org nk ckp apa.
pakai blouse yg x yah iron punya. senang. aku takda mood nk iron baju mlm tadi. pakai hi heels lagi.
sbb ari ni ade kelas miss faza. x leh selekeh mcm aku yg selalunya. kira nya aku mcm da kne bentuk utk
jadi mcm org laen la kut, specifically a profesional manager someday. insyaAllah..

frst class. osm451. subjek management of administrative record. klas frst dulu ari senin lcturer x masuk
qilah kata, mesti dye x masuk lg nyee ari ni. aku dpt rasa kan. aku pulak kata, skali dye masuk mcm mana?
ok dye masuk. dye pun introduce kan diri dye. sir ramlee namenye. dye byk cerita. cerita punya cerita,
rupanya dye org kampung aku. org kajang. travel daily to puncak alam. fiuhhhhhh~ tabahtabah. jauh lah umah
aku ke puncak ni. ade lah 45 menet, tuh pun kalau jln clear. pg2 dah termotivated dengar lecture dye.

kelas sterusnya kul 2.10 ptg kang. aku lepak mkn bubur ayam kt psb n lepak surau tggu azan zuhur. aku gulek2. termenung byk. terpikir semua masalah yg aku cipta sendiri. tape lah bkn dia tahu pun. aku je yg simpan sumenye sorang2. makan hati. susah aku ni. tah pape d pikir kan.

masuk kelas miss faza kul 1.30, lepas dah solat zuhur. dgn mood yg hilang. tp makan sedap pulak masuk. -.-'
hishh cuba sedaya upaya tayah pikir. fokus2. miss faza explain syllabus. okeh dah faham. lebeh kurang macam subjek ofis procedure aku dulu. kelas abeh kul 3. 30. g anta kunci rumah nat kt HEP raffle. dgn sliper. je. tp aku x masuk ofis. mlm td ade row call. dye suruh pindah bilik. finally aku duduk sorang. tapelah kejap je pun. mood xde lg. sedih gila bersisa. malam ni nk nanges lagi. tayah risau. tade org tahu pun aku mcm ni.

ptg tadi aku dgn berjaya nya pindah bilik. letih. pastu aku belek2 baju dlm almari, aku rasa uniform biru aku yg nk d pakai sabtu ni x alter lg. mcm skirt lya kata. aku ambik benang gunting n jarum. menjahit bermula! n dah siap pun. hasilnya? tggu je lah gamba aku utk sabtu ni.

mlm ni free lg. stil sempat berblogging. mlm esok aku de meeting sispa.

aku ini manusia biasa
bisa sakit karena cinta
dingin sepi kerap menyapa
air mata jatuh lukisan raga

kadang ku kuat setegar karang
kadang ku rapuh lemah liar merana

maafkan aku bila hasratku keliru
sulut gairah jiwamu
ku yang dosakan cinta..kekasih

im still couting to another two days.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers