~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Wednesday, January 19, 2011

jauhh



olaa my secret belog. ;;) gedik sungguh saya. =.='

seronok peluk cheeby sambil update belog. kepala dia besaa, time tido sgt seronok peluk natang cumey ni. sambil kunun2 teringt kenangan2 lalu. ahahaha, selekeh btol aku. esok thaipusam. aku mmg x sambut lah. bungek plak ke p batu cave tu. baru abeh jenjalan usha new post org. hehe. aku suka buat aktiviti stalk2 ni. bwu abeh bce entry sijejariruncing awek khairul fahmi gollie mesia tu. besbes! nk bace?? tekan lah situ ye. :)

belog mcm dah x sempat sgt. sbb sgt bz. ni pun aku curik masa rehat aku sbb jiwa aku memberontak nak tulis sesuatu. lantak lah pun bkn ade org baca. yg tu paling seronok. sbb aku bkn dlm kalangan famous2 blogger, n follower pun mmg sah2 takan bace entry baru aku, so aku boleh dgn sukahatiku mepek je ape2 dlm ni. :))

dah. tu aku x kisah. rindu agaknya kt M. ni lah dugaan org duduk jauh kan. nk jumpa x leh, nk call o mesej pun x sempat, masing2 bz bergelar mahasiswa. mmg aku x sempat sgt skng ni. semua nk rushh aje. tp xpe. cepat itu efektif. mlm ni aku nk sambung buat slide presentation titas aku plak. aku ade mmbe buat keje ngn aku. dah dua ari dah, tp pg td dia dah arwahh, aku x kebumikan dye pun. x sempat.


tgk dia kt sebelah lappy aku. 


sbb aku bukan bdk zoology ke ape, maka aku x tawu ape spesies natang ni, kumbang ke, ladybird ke, ntah. yg pasti dye cumil jugak. hai kawan baru. :)

aku x mampu tahan rindu lama2. sbb duduk jauh ni, so ape aku boleh buat, tgk je gamba dia kt mana2 sumber yg aku dpt. maaf syg, kte stalk awk lg. cuma tu je yg kte mampu buat. x pernah aku mimpi semua ni.
kte x kan kisah kalau m** jumpa sape2 kat sana sbb kebusyan kte, x pe, kte paham sgt, manusia mana yg tahan jauh lama mcm ni. n x pernah aku mimpi, satu hari cinta aku berbalas. dah byk kenangan indah bg aku. bahagia dia, bahagialah aku. x kisah dgn sape, kat mana pun dia. selagi aku bernafas atas muka bumi Allah ni, aku cuma mampu kirim doa, harap m** happy n sehat kat sana. jarak dan masa mmg memisahkan kita, tp kte arap, m** ngn kte mampu tahan dugaan ni. x lama pun lg m**. dlm 5 tahun je. kalau m** sanggup tggu kte, insyaAllah kte x kemana pun. :)

jauhh kirim rindu ni. semoga Allah berada dgn kita. [-o<
i closed my eyes. n prayy.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers