~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Saturday, February 12, 2011

25 crapt thing pasal gua.

salam alaiyk.

ellow readers~

ari ni aku bngun pg, atas beberapa sbb yg x dpt d elakkan, sbb bese nye ari aku dlm pkul 10, 11 centu baru bermula kalau takdak kelas.
assignment kat sbelah tp still d tangguhkan. aku mmg malas pg ni. kejap lg aku buat lahh! =.=
huhu. n dah abeh un esemennye. tggal nk study je. lega lega. td baru de latihan kelas kawad. pakai full U d mlm ari. mmg seksa oh. esok kena masok kelas biasa dgn dak2 bravo jgk. batch aku. aku nk g jwb tag si fini dolhadi ni, huahahaha. okeh start!


  • aku mmg ade prinsip idup yg kuat. sume yg aku buat berpandukan prinsip idup aku. :)
  • aku mementingkan pegangan agama lebih dari segalanya. ;)
  • aku suka buat bentuk S time tdo dgn selimut penuh smpai kepala. :p
  • mudah je fahami aku sbb aku simple. tp kdg2 a lil complicated. :-/
  • aku susah nk kasi emosi yg betul dgn keadaan. :|
  • kuat berahsia, hanya akn cerita sesuatu dgn org yg aku percaya. B-)
  • tak suka bwk mulut tp suka dgn org yg suka bwk cerita kt aku. kasi aku up to date sket. :))
  • susah nk percaya org yg aku x kenal hati budinya. =;
  • susah jatuh cinta tp senang jatuh suka. ade beza kan? pencinta yg setia. ahaha :)>-
  • aku ade byk prinsip cinta. so aku ade byk definition pasal cinta utk motivate diri sendiri. :X
  • makan adelah hobi pertama aku, kedua ialah amek gamba perasan guna kamera sendirik :D
  • aku gedik tp kasar. tolong paham tu sifat semula jadi aku. nyesal x kenal aku? huhu :-"
  • aku boleh sabar utk beberape ketika tp akn meletup kalau dah d pendam lama2. :-$
  • aku juga pemendam. susah utk predict ape hati aku rasa kalau based on reaksi muka aku. [-X
  • org bijak bagi aku is org yg mampu seimbangkan dunia dan akhiratnya 0:)
  • punyai jiwa yg lemah, tp akan tabah n kuat if it is necessary. =D>
  • keadaan susah nk ubah aku. sbb aku ialah aku selamanya. tp aku ikut kemajuan okeyy :-?
  • aku ade tedy besar teman tido aku. cheeby nmenye, lembut ooo~ I-)
  • jgn buang icing top cake kalau x nak mkn. bagi aku. huhu, #-o
  • suka coklat betul cm cadbury tu, tp x suka ape2 yg perisa coklat. >:D<
  • aku boleh terima apa apa yg pahit asalkan ia jujur dan benar, anti PENIPU :-L
  • boleh tolong ajar aku korek telinga x? aku plg lemah buat ni ohh. hehe 8-}
  • x berapa tahan sejuk. sbb bdn tak byk lemak. (:|
  • jgn judge aku sbelum kenal siapa aku. sbb korg akn rugi kalau x kenal aku. hahahaha! *perasan. 8-|
  • mengarut n merepek is super kepakaran aku. :-O
ok cukup dah aku punya point. sila kasi markah byk ye lecturer. hehe.

aku di kelilingi org kawen awal la skng ni.
tetbe abah aku mesej nk balik selancar kazen aku c pijah uh kawen.
dia baya aku weh.

ok senang je cte, dah jodoh dia sampai awal. hahahaha.

ok til then evybody. lets go to sleeep. jgn kemaruk nk tdo lmbat sgt.
ti jdik cm aku de mata panda. 
bubyeeeee! tata!

2 comments:

Imran nyambek said...

rase lapar pulak.aarrggh

..sleyp0..◕‿◕ said...

sbb ape?? ini belog punya nama kah?

Daisypath Anniversary tickers