~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Friday, February 18, 2011

those bad DAYS

assalamualaikum. 

amaran : post panjang mcm trailer bwk kete. tak payah baca.

aku nk mula kan post kali ni dgn cte yg mmg x bes langsung. aku mengalami hypertensi yg melampau. ini serius.

aku rasa penat sgt, penat nak jalani hidup ini. semalam aku abeskan dua quiz dlm satu hari. kuiz 1st web design pkul 8.30 pg n quiz 2nd 2.30 ptg. ade gap. tp aku buat ape? bkn rehat. semalam hari tanpa rehat aku. sibuk menelaah sesuatu yg susah utk aku terima dlm benak otak aku, akaun. =.=' lepas kelas akaun abeh, pukul 4.00 smpai kul 6 sambung kelas typing Mr. K. masuk kelas baru dgn budak2 event part 1 tah pah hape uh. aku takleh terima dorg lah. sgguh kurang sopan dlm kelas ok. n lawak dorg aku rasa x lawak. tgk2 beg, eh eh? aku x bwk skrip typing. sbb asek pikir sal kuiz akaun je, so aku lupa sume pasal kelas dia. menaip tanpa skrip utk d baca smbil mndengar lagu urup2 dancing2 yg dia nyanyi sgt x sedap uh mmg menyeksakan. 'ok guys, mcm biasa lah, korg kn suka assignment, ko i kasi u all assingnment.' yg ni aku x kesah. sbb mmg evy week un buat mnde sama. type2 byk2 supaya bole type laju2. huhu. oh tak mengapalah. pastu satu line tu x5 atau x10. byk kan? tape2. its ok.

sebelum quiz akaun tu raqib kasi academic calendar mandarin. esok (hari ni) quiz. mmg wataff lahh kan. aku stu hape mnde un x sentuh, and dgn mlm td ade meeting pulak. haiyo. esok (hari ni) jugak kene bentang titas. aku tgk jadual baru. titas ari selase kan? 'x x. ustaz kata dah anjak jd ari jumaat evy week.' ini part terbaik sekali dlm ari semalam. mmg turn grup aku yg bentang. slide yg d emelkan kepada itu uztaz sepi tanpa komen tetapi hanya reply kat situ, 'betul ke ni tajuk kumpulan awak?' si ada cekodok uh dah salin besar2 kt buku aku sejibik2 yg aku past kt dia. kalau salah content, gtwu lah kami dari mggu lepas wahai ustaz tercenta. bole ah aku edit2 lg ke hape. sbb dia x kata pape, so go on je lah dgn slide tu. dia nk hardcopy itu slide skali.


haruslah mulut aku terbukak sbb aku tga present. pic from cagu

abeh kul 6 lepas itu kelas, mak aih, aku x mkn lg, perut mmg salu d lupakan skng ni. akibat terlampau sibuk sgt. tau2 je dye kasi warning, dye bunyik2 buat alarm dia yg 'krot~ krot' tuh. mlm td ade meeting x rasmi dgn si @#%^&! tu pulak. haihhh. lantak kau lah. aku beli roti byk2 lalu aku mkn. aku balek2 bilik, mandi, baring kejap, pasuh gerak g angsana dah sbb nk pegi print mende slide tu sume nak kasi ustaz. meeting katanya kul 8.45. tp mesti takan sharp punya. so dun wory. aku, qilah, nat, n cekodok cepat2 setelkan mende uh. buruk series lah slide ktorang. itu je termampu. balik2 meeting kul 10.30, pasuh ktorg suma cepat2 setelkan slide uh, animation2 suma x buat lg, maka sampai lah pukul 2 pg. sepanjang mggu ni aku tdo plg awal kul 2 n kene siap g fakulti kul 7.50 utk menempatkan diri dlm lif sesak gila uh. tp advantage utk aku yg kecik ni, mana2 aku nyelit un leh muat, hehe.

pg tadi aku bentang slide2 tuh sume. mmg buruk gila pembentangan aku sbb aku mmg xphm ape yg aku ckp. cte ekonomi dan perbankan islam. haa? mmg bukan bidang aku. n x pernah jadi pun bidang aku. ok aku x pandai dlm mnde2 ni. sains pun x, akaun pun x. so? ape aku pandai? aku pandai mengarut je. lantak lah apa dia nk komen, nk kasi markah byk ke sikit ke, aku dah x kesah. janji burden aku dah lepas. skng tggal mandarin, sempat jugak lah aku menela'ah 2 chapter uh, tp masa kuiz aku x tgk page belakang, aku jwb 5/10 soklan je. so ape padahnya? plg2 pun aku LULUS 50% je. aku dah x tahu otak aku kt mana dah. aku rasa ni di katakan takdak rezeki. positif x aku? cuba utk pujuk pujuk ati aku yg merana ni. c'mon sley, ilang 50% quiz bkn ilang 50% final. :) *ini senyum yg sumpah x ikhlas gila. (dalam ati, /no)

balik umah, syaza kata, 'korang free x? tulung aku g basuh ayam ptg ni'. ayam tu nk bbq tk esok. mlm ni ade kelas khas komander dgn sarjan ropfi. pg esok ade perarakan maulidur rasul kt banda puncak alam uh n afta tu mlm esok cepat2 ktorg de bbq mlm esok. isnin ade quiz record n rabu de quiz AOM. rehat aku?? assignment Mr. k? bila aku nk buat? cuba cadangkn aku masa bila. study? aku mcm dah rasa sgt penat skng ni. aku perlukan rehat dari tekanan ni. T__T aku menangis pun bkn ada org dengar. nk jadi hulk boleh?? arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/omg

2 comments:

NFA said...

huhu,
ciannye leha.
tkpe tkpe,dats the call student life.
time nih lah nak rasa semua semua tu.
calm down ok?
smileeee!
(:

..sleyp0..◕‿◕ said...

time kasih faz.. :( kte cuba utk bertenang dgn semua semua ni.

Daisypath Anniversary tickers