~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Tuesday, February 22, 2011

nakal. gedik. mmg itu SGT aku!

assalamualaikum.
/hihi

dgn bngga dan riak nya aku annouce kt sini, angah dah mengundi bahhh!! hahaha. tme kaseh kpd abah ngn mak saya sbb membsarkan saya sehingga saya boleh memangkah calon fakulti saya! huaahahahha! *sila baca dgn penuh kemegahan d jiwa anda okeh. ;)

aku x tahu knape aku gedik semacam lately ni. byk emosi. aku mmg kaya emosi orgnya.  

aku takdak kelas ohhh hari ni. mane emoticon lompat2? ni ni!! 
/wahaha

akaun batal d pg hari. bgun2 mandi nk p kelas web design. dtg2 tggu lif sesak2 uh naek tgkat 10. dah lambat un klas x start lg.
eh asal lak ni?? tgk board depan kelas.

PEMBERITAHUAN : KELAS OMB22B PN. AFNI BATAL

uitm stu mesia mmg ari mengundi mpp ari ni. *ayat mcm keling. =.=

raqeb si klas rep aku berkata : hey korg belum mengundi lg kan? jum undi sama2.

ok jumm!

semalam kak awana tu dah msok kelas g pomot manifesto dye. aku decide nk undi dia. dia mmg bgus bt keje. lawa pun lawa. *ok faktor ini abaikan, =.=
lepas undi dpt air kotak. hihii. aku ase kerajaan ptut kasi air kotak gak kt rakyat2 time mngundi.


pic cilok fromm fafaz. :)

antara pengundi2 d mesia yg x cukup umo lg tp nk ngundi jugak. hikhik

aku kne beratur amek no. id utk system

itu lah mnde wajib utk mengundi. student card n no. id system.

lepas mengundi. d ruang legar tempat menunggu.

muka gembira abeh mengundi.

nita pun nk masuk gambo jugak. 

aleq c cagu ku itu mcm laen mcm je dr mula2 aku jumpa dia kt kelas td. kenapakah dgn dia ehh? ok mari jd paparazi. eh salah, mamarazi. hahahaha.

ahha. sesi cecte bersama fafaz. mereka 'teman' sahaja ye. kih3

sbb aku jahat sgt g amek gamba dorg berdua so dgn paksaan aku kne eskot dorg g cafe raffle. jd org ketiga. terukk! cagu c peragut beg. grrrr! aleq, x macho ahh suh faz bwk kete, kau ahh bwk!
maka ini lah yg terjadik.

padahal aleq blum jpj un lg. selambek btoi, aku? kt belakang duk diam2. buat keje nakal ni lah. hahaha
dorg ni tgk skali mcm ehem ehem kannnnn~ hikhik

aku x suka kacau daun org. maka aku pulang awal. bior deme dating, hehehe. on da way balek, 
lehaa, nk aeskrem x?? amek ni. 
knape lak nita? tanak ahh. 
eh mkn jelah. drpd aku buang, syg kan.
ok lahh.
dpt aeskrem free nita kasi. :)

yg baju itam kt depan tu nita. sbelah dia syaza.

ok post ni khas utk fafaz n aleq je smenanyaa! huehue~ ok korg, aku nk nasik minyak yehhhhh! weeeeee :D

5 comments:

NFA said...

grrrrrr~
sengal lehaaaa.
femes lah i mcm nih.
alar, tak suka lahhh.
hahaha

aku_wan said...

Heee~~~ like this post.. gambar pada aku pun bnyk.. cuma Cik Fafaz x bagi publish je.. =)

..sleyp0..◕‿◕ said...

fafaz : hahahhah! yeahh~ dah femes dah faz kt belog ini. suka x suka x? hik3 ;)

..sleyp0..◕‿◕ said...

aku wann : alaaa~ gtwu lah anda ni sapa dlu. wana ehh? gimme dat pic lahh! then i know wat to do then! ngeheehehehehehehehe~ *gelak jahat

aku_wan said...

Siapakah wana??? Rahsia lorr..Hihihi.. Mengamuk dak Fafaz tu karang.. x pasal2 pancit tayar kete aku.. tak pun becalar.. x mo,x mo.. Hahahaha..

Daisypath Anniversary tickers