~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Thursday, February 10, 2011

outta most exotic creature.

assalamualaikum.
si anwar hadi dan cikgu shida dua makhluk aneh yg baru aku jumpa. dtg dari planet mana dorg ni?
ade jgk makhluk exotic mcm dorg atas muka bumi ni rupanya.
tujuan aku buat post ni
bkn nak pemeskan dorg yg mmg dah pemes tu,
sajasaja nk kongsi video dua org aneh yg berjaya mghiburkan aku, :)
hahahahah! tahniah ye both off u guys!
cuba korg tgk dorg ni.







hyperactive kalah kanak kanak kan?

dua dua mmg cannot go. buat aku gelak petang petang ni.

korang nk tgk dorg punya video lg? carik lah dorang kt youtube. cikgu shida ni mmg antara type type super-unaffected-person sbb yong ni buat muka cool je bila org tgk muka dia cam tu. kalau aku?? mmg aku ase
nk pindah planet laen je. x pun seret je muka aku kt jalan tar tu.

speechless aku jadik pompuan tgk dia ni. hahahaha!

ade tag dari fini bout 25 random facts bout me.. akn ku buat soon okayyy. ;)

ok esemen dah panggil aku. bubyee me-bloggy~ :)>-

No comments:

Daisypath Anniversary tickers