~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Monday, February 7, 2011

buruk ohh perangai.

assalamualaikum.
sila jgn baca post ini. jangann aku kataa.
kang aku sumpah jadik mushroom.
post ini utk menyerlahkn kegedikan sedia ada. jgn tgkk.!
aku jdik 2 org ini ari.
dah lama x jdik yuna. bkn sengaja ye. tudung baru aku yg di iron mlm tdik kedut jgk lah.
dah bape lame n sekuat ati aku iron. fabrik x bgos. tudung murah je.
buruk ohh klu pakai. aku pikir. tudung itam aku bese pakai uh basoh.
seb baek kelas ade stu jek. AOM batal! hoho.
maka aku jdik yuna lah kejap.
balek2 umah si housemate baru aku offer inner syria yg mmg dah lama aku carik.
aku ni buta fesyen. tp berangan nk pakai macammacam.
sbb tu lah jdik cenni. ampunkan lah sy.
sbb ade inner syria baru jumpa ni. try try! yeayyy! >.<
maka ini lah terjadi. maaf atas kegedikan. dah aku kata jgn bukak.





terlanjur baca?? tutup balekkk post ini cepatcepat ye.
adioss! :)

*esok kuiz akaunn??? pfffft~ =.='
*jadual baru. dah tadek kelas 10.30. suma 8.30. mcm kanak kanak skolah.
metrik aku dulu pun x pack cenni.

4 comments:

Alyaa Izzaty said...

haha,amboi. KEMARUKKK~

..sleyp0..◕‿◕ said...

moyyy aaaa~ hik3, teruk oh aku,terukteruk

Razil Tahir said...

.....erm.....
segan nak ckp.. gmbar last ko tue ade iras2 cikgu shida... eheheh

..sleyp0..◕‿◕ said...

cikgu shida uh sape?? x kenal ohh. =.=

Daisypath Anniversary tickers