~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Monday, August 22, 2011

satu hari di hari puasa. #day 22 - Aaron Aziz.

assalamualaikum.

# amaran keras. cerita geli. read on your own risk.

aku bangun dari tidur. macam biasa. tp kali ni aku rasa macam aku nak sambung balek tido tu. boleh ke?

aku mimpi..aku..

pergi date dengan aaron aziz!!! *sila muntah sekarang,

aku tak rancang ni semua. seriuss. aku langsung tak terfikir kan dia sebelum tido. sebab malam td aku ngantuk sgt maen game, haha.

cerita mimpi tu.. biar aku dgn roh Aaron Aziz je yg tau. eh tapi yeke roh dia jumpa aku? tu semua mesti mengarut je. 

untuk bagi effect lebih geli dan muntah dan drooling, scroll ke bawah. bagi yg tengah pose, sila tahan drooling anda supaya tak batal. terima kasih. kehkehkeh,

the car of the date : 


Aaron drive kereta ni. aku duduk tepi dia. :">

the date, huehue. :









sila muntah selepas berbuka puasa nanti.
cuba tengok. gambar last tu serupa sket tak dgn gambar ni.


ye lah Aaron pergi facial kemain mmg lah muka dia glow glow gtu, 
kalau aku pergi facial pun muka aku boley jd mcm siti nurhaliza ape. hihik. :p

/floor

sampai petang aku tak perasan aku asek tersenyum sampai ke telinga. buat ape ape pun senyum. :p~

mimpi je tu semua. mimpi pun, sapa tak nak g date dgn Aaron Aziz kan? ;;)

sudah sudah. AARON AZIZ SUAMI ORANG ANAK TIGA. ok bai.


yarhh! malek sudah balekk! 

M, you will oweys be here. -----> :X



No comments:

Daisypath Anniversary tickers