~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Monday, August 15, 2011

satu hari di hari puasa. #day 15 - trust me

salam 15 ramadhan.
wahh dah 15 ari puasa. alhamdulillah.
so u guys pergi terawikh tak? ade maghfirah tau 10 mlm pertengahan ni.
jum kita mohon banyak banyak, mintak diampunkan dosa yg telah lalu, insyaAllah.. :)

aku nak pengakuan sikit. aku suka menyanyi.
hatta ketika d jamban pun aku menyanyi.
apa apa lagu pun, asalkan terlintas d dlm kepala,

semalam tengah lipat lipat kain, tiba tiba ternyanyi plak. haha,
lagu pilhan? tau apa?

lagu ni.
nak dengar ke? rajin rajin tekan button play tu.


nk stock lg layan? bole tgk kat sini. heee


mekap dia dalam klip ni buat dia macam patung, -..-

aku tak suka siti nurhaliza.

sekian, baibai.


wind, please send this to my love. i just miss someone so much. i wish he know.  :")

2 comments:

anakpakcikali said...

sley aku tak pernah dgr lagi kat aras 4 dlu org nyanyi dlm toilet.kalau ade aku dah tau dah sape org nye.aku pun x suke siti nur haliza -..-
haha.

..sleyp0..◕‿◕ said...

hahaha. lah aku nyanyi je tp pelan pelan sebeb malu sore tak sedap.. hikhik

Daisypath Anniversary tickers