~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Wednesday, March 9, 2011

ulu yaw #2

assalamualaikum.

amaran : gamba baju oren sepah sepah. tak suka oren? takyah tgk gamba. haha 

aku baru sahaja melepasi kuiz akaun kedua aku. trial balance lebih seribu belah debit. kredit dah betoi dah. biaq p lah kt depa. aku maleh dah nk pikir. aku baru sahaja recover dari kemurungan aku. maybe within around these 3 weeks aku mcm org gila tah pa hape. itu lah aku. sorang budak yg sgt susah nk kawal perasaan aku sendiri. maybe aku kene masuk kelas controling emotion management kot. eh ade ke klas centu? =.=

masa aku tenangkan diri, aku mula bertanya pada diri aku. maybe ade dosa, salah silap aku yg byk ni yg mghalang aku dari dpt ilmu dgn senang. nk kne mintak ampun byk2 kpd Allah sbb jadi hamba yg sgt byk khilaf dan dosa. tp utk sesama manusia pulak, maka dgn itu, pd siapa siapa yg membaca post ini, saya SOLEHAH BT. ZAINUDDIN ingin memohon ampun dan maaf kepada saudara/i sama ada sy mengenali atau tidak mengenali saudara/i. x macho je mintak maaf kt sini. hey jgn nk sebok2 tgk tgkap carik anak bulan segala. belum raya lagi! pose pun belum. 

aku berckp dgn diri aku sendiri. aku bukan x boleh, aku cuma x dpt lagi. ape yg penting, letakkan usaha setinggi mungkin, lepas tu serahkan kepadaNya yg maha mengetahui. aku mudah sgt rasa down kalau target aku x sampai. itu aku mengaku. kelemahan aku sendiri. aku tamak sampai aku lupa mungkin ini pengajaran, ingatan, and yg terbaik utk aku. aku cepat sgt mengalah dgn keadaan. maka aku harus bangkit! kuatkn diri. bukan selamanya aku gagal kan? ape kes aku ckp mcm ni? ni lah yg aku cuba buat bila aku rasa aku jatuh. so those yg rasa dia down ke sedeh ke hape, percaya lah lepas ujan ade pelangi kan? so jgn down lama lama. ok aku ckp kt diri sniri jgk. :)

aku dah janji kan kt post sebelum ni aku nk post cita aku mandi sungai kt ulu yam tu kan?
ktorang pergi utk survey tempat latihan medan dak2 sispa ni sbenanye. alang2 jumpa sungai terjun lah woi!

ramai nye naik jambatan gantung ni. roboh kang =.=
ada, ko berani lahh wehh!

the amoyy with cekodok. hik3 >.<

meet the driver raqeb. heyy anak tok batin betul.

sungai lah! mari kira ikan. :D


the kanak kanaksss

the teletubies with lyaa as the sun. haha

lyaa kau makan cip more sorang kannn! sikettt!

ko sungai, tggu. aku nk turun ni.


muka nak comey jee ye korang. ;)

mengarot lebih.

dear tree, tumpang amek gambo yee!

knpe pistol tu? nat suruh buat. dia kata tu trademark aku. =.=

cantek en gambo ni! aku suka! >.< sapa yg amek la kannnn~

dorg mmg suka kamera!

terpijak simen baru nk kering, ape lg buat artwork lahh. 

transform! dah naek mandi dahh! raqeb ko ni posing mesti cennni kan. pfftt~

motip aku besa kan gambar? saja nk kasi sampai lobang idong pun boleh nmpak. :p

ok lah. aku dah penat ni. till then evybodyy.
gunytee.

4 comments:

Anonymous said...

tinggal tapak tgn kt sini cz taep pkai tgn bukan pkai kaki dak kecit.. ngeh9... teringin nk tengok muka ko time kira ikan kt dalam sungai tu.. heeee~~~ =p

..sleyp0..◕‿◕ said...

heyy muka aku mcm excited sket lahh. kire satu satu. hahhaa! *ok nampak ke ikan masalahnyee? =.=

Anonymous said...

ko kan wonder little child.. of course lerr nmpk.. hik9.. =)

..sleyp0..◕‿◕ said...

ohhh wana! aku suka gila lah dgn nama kau kasik ni! >.< wonder little child~ sodapppp wehh! ;)

Daisypath Anniversary tickers