~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Friday, March 4, 2011

the dean. ;)

xiawu hao.
*ok aku kemaruk mandarin. =.=

salam alaiykk!
 mulamula, aku panjatkan syukur alhamdulillah Ya Allah~

hari ni nk cte pasal dean. alaa dean supernatural yg emsemm uhh!
yang ni yang ni! >.<





EMSEMMMMM! ohh nak luvluv post ni byk2 lah! byk sgt gamba emsem nih! :X

eh salahsalah. ini Dean Winchester yg emsem. bkn topic utama ari ni. hehe. :p
bukanbukan! hee

mlm td tdo lmbat, mesej dgn my luvluv smpai kul 4. 
x sedar diri btoi kan aku. padahal ari ni kene bgon awal n kene amek quiz lagi. pfftt~
aku dah redha dah dgn reseat paper software ni. sbb mmg kompom2 susah.
so aku maleh nk menelaah byk2. byor le ape pun yg kua.
ape yg dibaca, itu lah yg d muntahkan.
tadi dah jawab. dah la dtg tepat tepat kul 3.
dgn fafaz kata 'selekeh betul'! sungguh berbeza dgn pg tadi.
sbb muka mmg muka oversleep n tudung x pin. muka macam ni. 
(-___________-)

sbb tdo kul 4, maka pg td bngon lmbat, hehehe,
lepas subuh tdoq balek jap. ngantok gila x tahan.
x kunci alarm dlm tepon, bijak bijak.
tgk2 jam dah kul 7.50 aku kne g daftar itu majlis 8.30! 
maka aku g mandi cpat2, make up pun idok.
seb bayek bju dah iron mlm tadi. 
hari penting ni sley! boleh ko rilek2 lg eh.
jln g fakulti dgn laju gila 5 menet, dgn hi heels.
mau nk terpele'ot kaki aku jln centu selalu.
turun tangga dgn kasut tu. dah rules ari ni x leh kasut flat.
klu x aku pakai je sneakers aku tu.
baru cool sket amek award kan? :D

tp tidak d fakulti OM. hi heels + make up dgn kami adelah bespreng.
nak xnak in da future aku kne pektis jugak le nmpaknye. =.=
masa briefing itu ari dia kata ktorg dpt makan sapan ngn lunch fwee!
save sket dwet aku, jadik ahh kan.
dtg2 daftar amek no. seat, n g amek mknn. ado nasi lomak ngn air laici.
konyang den. burppppp~
ok para2 sakura sekalian, tggu lah kedatangan dean.

haaaaaa! DEAN WINCHESTER nk dtg FPTP??

tak tak. salah. dusta tu sume. bkn dean yg itu lagi.
sudah ku bilang bkn dean yg itu.

tunggu. tunggu. tunggu. bunyik gamelan. tingg tingg tingg~

tgk gamba lah nak? ;)

seat no. 7. huhu

they are among of the award winners. 

before the event started.

the dean with her speech. aku? speechless. hahaha. :D

ketika bosan, maka ini lah kejenye.

the paper bag with my faculty's brand

the acoustic performance by BOB. aku rase he's da next AMAREKA's idol. hihik

the achievers. 

with Associate Proff. Wan Aziz. our beloved daddy. :)

the only cekodok who made in the dean's list. kih3

the only lala who can be with the dean today, hahaha

and the only me yg a bit TINGGI from the dean. pfffftt

raqeb (left), dean, and andre (right)

kali ni the anak's dara akan d apit those poyo guys. first candidate : cekodok

second one : lala. alahai ayunyee kauuu

the most emsem gurl in da middle. kan kan?? ;;) haha

the anakanak's dara.

ok andre suka posing skema centu. x pernah posing mengarut mcm yg si raqeb kt ujung. =.='

all the achievers : raqeb, sara, lala, andre, ada, chapiq, n me.

alhamdulillah. syukran Ya Allah. 

korang korang! korang pun boleh dpt award dr dean ni. sbb dia pemurah je.
evy sem dia kasi. tp jum kte berusaha and berdoa samasama okay! aamiin.
ayuh! go evybody! lets go for it! :)

somehow aku rase semangat je time nyanyi lagu uitm d hatiku tu. tibetibe patriotik pulak lahh aku. =.=


No comments:

Daisypath Anniversary tickers