~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Monday, March 7, 2011

ulu yaw #1

salam alaiyk. 
td mood banyak nk update belog mlm ni.
tp tah ilang x pasal pasal. biarlah kan, bukan sape sape pun aku ni.
tadi aku g maen aer!
kt mana? tgk title.

itz ULU YAM.
just terbalik kan upside down urup terakhir dari title aku je.

nanti aku buat post ni betul betul. aku sedih siket ni.

ye, aku ngaku aku nakal. tp aku x pernah curang.
nakal pun depan depan umum. x pernah ade niat pun nak skandal.
sobsob. 
aku sedih bila kesetiaan aku d ragui.
tah kenapa aku jdi gedik mcm ni.

takpe lah kann. :(

dun wory. aku x kesah.

tulung jgn kesahkan ati aku. aku bukan sapa sapa. pfffttt~

dah lah MU kalah mlm ni. benci. mmg mlm kekalahan aku kot, =.='


3 comments:

NFA said...

tak ajak!
:(

NFA said...

tak ajak!
:(

..sleyp0..◕‿◕ said...

hahaa, g buat keje lah faz. utk latihan dak2 sispa ni..

Daisypath Anniversary tickers