~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Wednesday, March 16, 2011

Mr. F ku yg tercenta, ;)

aku dah lama suka dia.
aku ushaaa dia lama2.
kekurusan dia, buat aku keliru.
seriusss F! aku nk kau!
aku syg kau sgt sgt!
makin aku tenung kau, makin aku jatuh hati.
ohhhh F.

pleaseeeeeee~

~i lap u~

ni lah satu satu cara utk aku dptkan kau.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaup

nyummmm~

meeet my emsem Mr. F






emsem kannnn?? ;;)

rambut kuning pacak pacak diaa?

oh my Mr. Fries.

aku mmg gila friess dr kecik. smpai metrik aku gila.

tadi aku beli sebungkus besar. bese aku rembat utk mkn mlm. ia mengingatkan aku dgn zaman metrik aku.
dulu ex clasmates aku zimah namenye, suka marah aku.
sbb aku just mkn tu je utk mkn mlm;
aku x tahu kenapa wehh!
bila aku nmpk je dia dlm trayy kuningg je,
aku terus tergoda! iman aku jadik lemah serta merta.
aku nakk sumaaaa!

haha.

tamak tamak. penuh aku hamek. tgk ni.


aku obses friess! lg pun mnde ni ade kene ngene dgn luv story aku.
lalaalalaala~
;)


No comments:

Daisypath Anniversary tickers