~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Sunday, November 14, 2010

tingg-tangg-ting-tangg

weeeehuuu~
okehh rajen plakk la kan aku update ini belog. sbb da busan n tatahu nk buat ape
ketika berade d rumah.
okehh misi pertama yg berjayee d accomplishkan ialahh 
taaraa!

yg ini nmenyee udang goreng kunyit :)


yg ini nmenye sayur tumis ajee :)

n patotnye nk buat telur dadar skali, tp lauk laen sudah ade, apak sye kate. 

fresh drpd kuali aku amek pic nh. hahaha 
aku dah gian sgt nk masak. lme dah ta pegang kuali n senduk tu sume
memandang mase depan mungkin memerlukan skill aku nh
utk isik perot n penjimatan extra.
(igt eklan shell ke? =.=')

so beter pektis dari skang kann?
/dignose

aduhh lapa pulak aku tgk lauk d atas nh.
ta mkn lgik nhh.
 rite afta aku mepek nh aku akn
wooooooooooooooooooooooshhhhhhhhhhhhhh~! 
selajuuu mungkin 
gunekan segale keringatku
ke dapo! 
sian lauk2 tersebut tggu kehadiran aku untuk membelai mereka

lauk pertama cuti dah siap
tggu lauk laen kemudian yerh!
o jap, knpe asek cte makanan je?
sile tgk title blog sye

sudah jelas ia makanan.
n aku seorang food-obsesser :D
*wah teknologi tggi btol ayat aku yg ini. bngge~

so till another dishes!

o yeahhhh~

daaaaaaa!
/bye






No comments:

Daisypath Anniversary tickers