~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Sunday, November 7, 2010

mr. bean pun ade teddy, =.='

yiippieeee~ tggal satu je paper lg. :D final paper, fuhhhh. mmg tatahu lah nk ckp ape.
paper 'mak kesnygn' bdak OMB11B, human comm. kannnn..
enuf said pasal itu. meh kte cte gembiree.
/hihi

just tinggal 1 more paper utk merdeka dr buku2 sem nh! o yeahhhhh~
/wahaha

rabu depan, maka, aku, solehah bt. zainuddin, ingin mengishtiharkannnnnnnnnn
dududududududududududuudududumdmdmdmdmm!
aku da merdekaaa! tp skng blum lg yehh =.='
kuat berangan betul sayeee. 

ok sudahh. ade beberape mnde aku nk tulis skng nh. memandangkan aku nye bilik nh,
terteraa d Puncak Alam nh, so ble aku nengok je tingkap, pemandangan yg indahh!
lebih kurang cenni lahh,


*maaf jikalau mata anda silau. :)
 tp tipu smenanyee. mne de bilik aku ade pantai. =.=' gambaa un jd lahh kan.

mlm tdik aku kumpul2 ngn housemate2 aku, blek sebelah, si miraa tuh. haa ape ktorg borakk?
pasal mimie dyee je punn, hahhha (mimie itu adelah sejenis teddy bear kucing berwarne putih)
aku ada n alyaa.
ktorg ckap ape?

ada duduk sile atas katil mira depan buku, lya gulek atas katil dyee yg betentangan dgn katil mira.

ada : cumil nyeee dyee nh.. (sambil cubit2 mimie) ble laa aku nk dapat teddy bear comel cenni

lyaa : aku un nakk jugakkk... :(

aku ta semene2nyee lepas basuh sudu kt blek air, masuk blek deme

aku : (tade dialog. dok diam sbelah lyaa yg tgah gulek2 kt ats katil dye. perhati jee)

ada : (sibuk maen2 mimie yg dye peluk dari tadi)

aku : lyaa, bkn ari tu ko almost da nk dapat dah keee.? kan? ade org nk blikan dah kann

lyaa : nak tedyy bearrrr~ (merengek dye yg bersiseee) haa? erm2. dye mmg da kte nk blikan mcm2. tp tatahu lahhh tp dye kn '___________' (maaf. ruangan fill in the blank tu rahsiaa kerajaan. haha)

aku : aku un nak jugakkk.. :( (cehh aku tbee2 masok berkate2. gedikk kan) =.='

ada : ko sukee ke mnde2 ceni?

aku : laa aku sukee apee. 


* yg sambungan dyee biar lahh mnjadi full stop d stu. lahh knpe yehh? aku nh kasar sgt ke sampai taleh ade mnde2 cumil centuh, aku un pumpuan jugakkkk =.='

so untuk mengubat ati akuh yg tade teddy bear nh, gamba pun jdik lahh kann.
/no


*mata teddy nh cm pndg2 aku soh aku peluk2 dyee jeeeee...(mata bercahayee)
/please

huhu..tetbee jiwe wanita aku teserlah, ahaks~ aa sudahhh..(nk teddddyyyyyyyyy)
/floor

sapee kasi akuh mnde cumil nh, mmg aku syg dyee lebihhhhh lahhhh. 
*sapee nk kasikk? =.=' mmg tadelahhhhhh

alangkan mr. bean un ade teddy wehh, inikan aku, pumpuannnn~ 

nak berangan jap lahh. ade prince charming akuh, kasi aku tedy bear cumil cenni,
pasuh dye boh ckelat kt tgah2 bntuk luv2~


dye kateee dgn muke nsem :
' o my dear, i luv u with all my heart. marry me '
aku : cm kne hipnotize
/blur

maka aku menjawab :
' yes my dear. i luv u too '
/dignose

*reaction yg budus, korek idung lepas kate i luv u. mwahahahhahaha
ape lahh bungek sgt aku nh
 aku da mule merepek lari dari landasan. =.='
(sejak ble plak aku ade landasan?)

oh. akibat terlebih tgk fairy tale. please tell ur children. dun try dis at home.
k lahh, syiokkk aa mepek kali nh! bubyeeee!
/bye



2 comments:

kugembira said...

sdh la sleyh..ko kalo bwk mrepek b,jela2 x b,hnti nyer..ish3!~
sgt ksian ak tgok yeh,cm senget semcm jek!!kuang3~
(@,@) anyway,im glad u've blog now!wee~congratez~

..sleyp0..◕‿◕ said...

ahahha~ heyy mepek mmg aku n aku mmg mepek. tara hal pnyeee maaa :D

Daisypath Anniversary tickers