~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Saturday, November 13, 2010

tweety pulang ke sangkarnyee :D

ayat pertama : ALHAMDULILLAH~ :)
secare rasminye, aku telah memberambuskan diriku 
dari tapak pembinaan mahasiswa
 kt puncak alam tuh. =,='
 ape aku ckp nh? 

mungkin aku pulang dgn mood berbeza kali ni
org laen pulang dgn syuman lebarrrr yg sgt mnjeleskan aku okehh
tp aku pulang dgn muke ketat yg mmg sumpah mghuduhkan pmandangan sekeliling
*da mmg aku huduh pungggg. huhu

aha! lupe aku nk gtwu. ayat pebret akuh utk 2 ari kebelakangan ini.

kita merancang, Allah menentukan~

wahh! mmg bererti btul lahh ngn ape yg aku lalui skng nh. 
kemungkinan besaaa, post bawah tuh tiada makna lagi

aku kawad! n komander wannabee


/shock

kenape? jgn tnye. sgguhh x bertenaga nk igtkan sbbnye

sedih smenanyee ble pike2 kan nyee balek
/no

mmg minat mendalam kt mnde alah tuh
tp apekan daye, mungkin tade rezeki 
n Allah Maha Mengetahui :)
cume hikmahnyee maybe aku lum nmpk lg
sbb aku nh cume hamba Nya yg naif n khilaf

sayup je ati aku pandang uniform-biru-yg-ku-idami n bareigh tu
*pronouce as bereh okeh, hehe
**tp centuh ke ejenyee? jnji ade bunyik jd lahh kan
 aku mmg dah ade name-stick yg d lekatkan d situh lagi
bertulis 'SOLEHAH'
uniform yg aku igt akn jdik uniform aku.
kini cume tggal kenangan
tiada lagi ini,


dan ini



 aku nh cepat patah semangat sket klu dugaan me nimpa2
mcm jatuh d timpe nangke
(dapat buahhh sodap! hahah)
 oh lupekan solehah.
anda da besaa.
big gurls dun cry
hoho. aku arap aku setabah itu.

n juge kepada rakan2 yang mmberi semangat, alyaa izaty n qilah arif
aku hargai sgt.
juge kpd unknown readers n followers kt lua sane
yg sudi mendoakan yg terbaek utk aku
syukran jazilan~
 *jgn lupe doa2 aku kawen dgn my-man n biar awal skali yeh, ahakz~
(gedik sebentar, =.=')

to my dear M, terima kaseh utk semuanye.
it helps me a lot. trust me.
its just that i love u, sweetheart
wit all my heart.
/blush

*pantun ke hape nh.? eh terjadik snirik lahh. ahahha

ok lahhh. 
selamat bercuti kpd sume yg sudah pulang ke desa tercinta.
n kpd yg tgh exam, (including my M) teruskan usaha kalian!
insyaAllah,
Dia tahu apa yg terbaek utk kita.

till another post, adiossssaa!
/bye

No comments:

Daisypath Anniversary tickers