~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Friday, November 12, 2010

terima kasih atas caci maki itu. :'(

mmg salah aku. kau yg cuai solehah. so ape yg ko nk ckp? padan muke diri sndiri.
aku menggigil sbb terlalu sedih dan kecewe
utk kali ke berape tah, air mata aku yg murah nh tumpah lagi.
bukan pasal cinta
bukan pasal family
bukan pasal kawan
mereka sume ok.

ye, aku sensitif. nmpk mcm kuat, aku lemah je smenanye.
kene maki hamun,
kene perli,
mmg maybe aku kene biase kan diri kut lepas ni.
mcm sume beban aku yg kene pikul
ape jadi dgn mase depan aku?

mmg satu mnde je yg sinonim dgnnye yg aku paling x tahan.
maki hamun. sumpah seranah. marah. perli utk sebab yg ta patot.
mmg sampai ati betul dorg buat aku mcm nh.

byk dah dose aku.
byk kali dicuba oleh DIA
tp aku xtahan.
hambe yg hine ni.
ampunkan hmbeMu YA RABBI
aku kalah lagi.

dgn airmata bersisa, YA ALLAH
ku mohon dgn sgt,
bantulah hambaMu ini. tiada tempat lain yg mmpu aku mengadu
permudahkanlah urusanku.
(T____T)

6 comments:

aiza comel ^_^ said...

bce Quran byk2 sley. bia tenang :)

..sleyp0..◕‿◕ said...

tme kaseh aizaa. insyaAllah i'll try my besh. :)

Anonymous said...

solehah..sbr ye yunk!!
maki hamun tu jus stu titik kecil je dlm dugaan,
jgn biar da b,tompok hitm m,bsr kt dlm ati kiter, bru kiter b,ushe nk jaohkn nye..
so,,btter kter koatkn dri kter,trime hkmah Allah yg t,sirat..
wallahualam~

..sleyp0..◕‿◕ said...

to anonymous : tme kasehhh ye.:) mungkin ade hikmah atas sume nh. aku redha n cube menjadik positif.

Nadhrah Nasirah said...

sley, bertabahlah!!!!

..sleyp0..◕‿◕ said...

@Nadhrah Nasirah

masalah dye ta setel lg sampai skng smenanye, tp aku da ta sedeh sgt dah. thnx yunk! :)

Daisypath Anniversary tickers