~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Thursday, September 8, 2011

a new beginning. third one,

aku dah mula masuk sem baru minggu depan.
d sebabkan aku duk rumah sewa, bukan kolej lagi,
maka aku kene balek sabtu, awal sket, sbb nk cuci and kemas rumah.
maklum lah kan, rumah anak dara. :)

mula hidup baru, tanpa membe biasa yg mengarut kat kolej.
something new to treasure maybe, hope evything wud be fine, 
insyaAllah.
kamu kamu yang baca tolong doakan aku tau.

ade azam baru, tekad baru, dean winchester, i love you. eh, 
bukan bukan,

dean DEKAN aku. haha. aku nk merasa pegang scroll tu lagi, again, 

doakan aku ye. :)

tah sape tah dekan baru ni, kata aku dah takde faculty, merge dgn business,
lepas ni aku under FPP.  FAKULTI PENGURUSAN PERNIAGAAN.
keterangan lain, aku tak faham. tanya opis aku lah nanti kalau wonder sgt,

tgk timetable aku. free sket kan? alhamdulillah. aku nk anjak beberapa masa lah,
kalau boleh dgn budi bicara lecturer baru yg harapnya tak garang. huehue


tengok ade dua hari kelas smpai pukul 6, kalau boleh anjak kelas akhir ke waktu free tu, it think it wud be better,


and akhir sekali, aku harap,
He will put His blessing on me, in my studies and in my life. insyaAllah.

ade housemate baru, environment baru, no longer komander stuff yg memeningkan.

kawan kawan semua, ada cekodok, nat, qilah, lyaa, ina, finnie, MJ, aku pergi jauh sket dari korang. tp komander aku semua yg cool, korang sentiasa dlm hati aku, trust me. :)

ecah, huda, safra, mira, aween, faezah, welkam to our home sweet home yang sweet sangat tu, hope kte semua can love each other, tolerate and apa yg penting, kerjasama! kan? hihik

all to all people yang terbaca post aku ni. yang terasa dia budak degree yg dah kene masuk sem,
SELAMAT MENYAMBUNG KETENSIONAN ANDA 

and hav fun studying! :)



2 comments:

Cek Aiza said...

Taknaaaakkk...nanti eyebag makin bermaharajalela :(

..sleyp0..◕‿◕ said...

haha. pakai garnier. ehem. ;p

Daisypath Anniversary tickers