~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Tuesday, September 13, 2011

brand new

aku dah takde kat kolej lg. aku dah jadi NR.
aku ade life baru. rumah aku ade peti ais.
aku mulakan hari awal pagi, takde dah tido lepas subuh.
aku jalan kaki pergi tggu bas hari hari.
aku beli makanan tengah hari bungkus buat dua trip sekali dgn mkn malam.
aku rasa makanan housemate aku masak, sedap, anak dara bujang.

walaupun aku rindu kolej, dan isi isi nya
tapi aku dah boleh terima kehidupan aku sekarang.
aku rasa aku kena biasakan diri. harus. 
housemate aku semua baik baik. alhamdulillah.
diorang sgt memahami and tolerant.

**hoi hoi korang aku puji korang kt belog nih. nanti masak sedap sedap utk aku au. huahahaha.

housemate, kawan, and family komander aku yg aku sayang, aku pergi bawak hati aku yg luka. korang sentiasa dalam sayang and rindu aku.

housemate baru, terima lah tabiat tabiat pelik aku ni tau. im really thankful for all the cooperation and acceptance. aku mula sayangkan korang semua. serius, ;)

ya Allah, aku mohon bantuan Mu. permudahkanlah kami. 



1 comment:

Anonymous said...

aku kau sayang x?? mesti x kan.. xpelahh... (T__T)

Daisypath Anniversary tickers