~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Saturday, September 17, 2011

my soul somehow, is here.

malam aku kat R6 lg. lepak dengan keluarga komander.
what ever happened, we are family.
terima kasih banyak banyak my beloved sis wana. a bunch of thanks. 
you are just my warrior. *gelak sket. mwahahahaha.

kehujanan lebat ptg td. membawa bersin yg tiba tiba datang. haaachhuu!
padan muka aku. huhu. dah macam pelarian pun ada. 
turun naek tangga kolej kat sini adalah mende biasa. 
masa aku turun, aku jumpa dia ni. kt atas para. 
nampak kesejukan. lapar pun ada. maka aku turunkan.


kau buat muka kesian kan? mengada ye. :p


penyek kan muka kucing. #alwaysmyhobby.

dulu, tangga pernah jd tempat aku kenang nasib aku. seronok buang ambil angin yg sejuk dan damai kat tangga tu. tangga menyaksikan segalanya. gelak besar, nangis teresak esak, dan cerita cinta. hehe.  

kucing, makhluk ciptaan Allah paling suka aku main. mungkin sebab memang aku dah biasa membesar dgn kucing. kucing pendengar yg baik. sebab telinga dia besar. hahaha. 

aku suka cerita dengan kucing. aku tahu somehow dia faham apa yg aku cakap. kadang dia faham apa yg aku rasa. kucing tak menyusahkan. dia cuma meow, dan dengar apa yg aku cakap, takkan bocor rahsia punya. walaupun dia tak angkat tangan kata dia 'janji'.

kadang aku pilih kucing. because they can give you a cute face while you have a sulky one. 


1 comment:

Anonymous said...

duit raya kau kat blog aku.. sila amik.. ekekeke.. @_@

Daisypath Anniversary tickers