~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Tuesday, July 26, 2011

you on how you sleep



Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:

 1) Memeluk Bantal
 Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan  yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

  2) Menggunakan Banyak Bantal
 Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri,sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

 3) Tidur Dengan Satu Bantal
 Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

 4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
 Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.

 5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.



okayy let me see. aku boleh tido dgn semua keadaan d atas. #kaki tdo nak buat mcm mana. :p

tertido aku pernah sampai tahap teruk gila. dalam lecture lecturer dok pungpangpungpang pakai mekropon tu pun aku bole tdo dlm position duduk. okay sangat selesa aku rasa masa tu walaupun dengan hanya bersandar di kerusi yg tak empuk. hihi.

masa sekolah takyah cakap lah. asal je 'terima kasih cikguu', kepala secara automatiknya menjadi terlampau berat and meja nampak sgt comel mcm nk pelukpeluk. keh3~ tak caya boleh tanya budak kelas aku masa aku sekolah menengah. kitorang suka tido berjemaah. sorang tido, maka yg laen akan tibetibe rasa mcm best je tdo jugak. :D

naknak pulak hujan. mcm ade aircond semula jadi je. angen pulak tanpa segan silu menyapa dengan lembutnya. lahaaai~ mmg mengundang. pfft~

tp maybe kalau yang biasanya, aku tido mcm position no. 3. aku rasa ade lg lah yg tak cukup dgn research ni. kalau tido peluk teddy bear mcm mana pulak? hmmm..

so which one are you? :)



5 comments:

adeeb khairudin said...

aku yg tido peluk bantaL. hahaha

..sleyp0..◕‿◕ said...

ecehh jiwa seni letewww~ hihik

Anonymous said...

1,3,4,5 is me.. Hahaha.. kdg2 tido peluk bantal.. kdg2 tido letak bantal kt kaki then x pkai bantal kt kepala.. kdg2 tido x ada bantal,buntang je.. mcm mana nk describe mcm nihh?? Ngeh9

..sleyp0..◕‿◕ said...

haa tido cara ni aku taktau kenapa tade org buat reseacrh. ko kne jadi bahan experimen ah wana! :D

Anonymous said...

Ahahaha.. bayar aku 100juta baru aku sign kontrak jadi bhn eksperimen.. Hak9..

Daisypath Anniversary tickers