~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Saturday, July 30, 2011

usually rare

assalamualaikum.

aku dah 4 ari tak makan nasik. secara sepinggan penuh. makan sikit sikit je. tiba tiba selera aku tak berape nak ade. ye lah kan, nk meraikan ramadhan nk dtg kut. mungkin. ehem. ;p

maybe aku boring mkn masakan sendiri and makan kat rumah. i need some new air to eat. bapak aku asek mengamuk je aku asek miss makan. ampun pak, aku mmg takde selera. bukan sengaja je tanak makan.

ape yang aku amek, makanan buat alas perut je, ape ape la. minum air pun jadi. janji lapar dah kurang sket, aku pun buat keje ape ape yg bole di buat.

tiba tiba tga hari tadi adik aku si aiman tu call. suruh ambik dia kt kolej. aku yg dah seminggu dok umah ni dengan girangnya aku pun ikut abah aku g ambik dia. bole jenjalan carik baju raya sekali. ^____^

tp...

takde baju raya. tak jumpa yg berkenan lg. takpe takpe. jalan jalan je lah~

perut lapa. sebab dah 4 ari tak makan betul. so....




bantai. hamek kau. burpp~ hihi.
*minus 1 pinggan, abah punya. hadap roti bakar petang petang.
yang lain aku dgn aiman punya.

nasik kosong + paprik + telur dadar + nasik tambah + roti canai + air sejuk = alhamdulillah~ :)

kbai. 

♥ you, M



No comments:

Daisypath Anniversary tickers