~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Tuesday, June 14, 2011

macam rindu. :")

assalamualaikum.

aku jumpa belog alumni kmpk. rindu plak rasenye. even dah setahun aku tggalkan tempat bersejarah tu.
maybe bg org laen, metrik just tempat persinggahan je, mcm RnR.
tp aku rasa kmpk bg aku lebih dari tu. aku kenal mcm2 org, mcm2 ragam.
dunia baru aku jauh dr family, which aku sendiri x rasa nk balik rumah pun. :D
yg pasti, sekejap je, tp mcm setiap hari kt sana bermakna bagi aku.
setiap hari mcm aku dpt igt ape yg jadi. even se noob mkn keropok n tido masa kelas chemistry n math.
celik masa lecture bio je. terukkkk. =__=

rindu kt gamba lama. tgk lah ye. ;)

meet shida form the left, me, n hani.  jamuan raya 2009. 


meet me n my only rumate, adeeb. muka meriah. :D

yang ni tembam sikit. masa baru masuk metrik.
video masa orientasi yg panas gila berhimpit kt dsk tuh. made by abg sam



enuff memory. tutup buku. :)

tensi sikit ari nih, balek tadika tadi baru lepas marah budak. haha!
marah tu bukan kepuasan pun.
aku cuma nk dorang tahu dorg kene dengar ckp cekguu!
nanti dah besa naek sekolah kene dengar tau x!
pemalas nk buat keje mcm mana nk pandai.
aku suruh mula2..
"sarah, sarah buat yg ni"
"............."
"kenapa tanak buat ni"
"cekgu x reti"
"ok meh tgn, cekgu buat ikut tgn cekgu"
"..............."
"kenapa x mula mula lagi ni"
"cekgu tanak buat"
"ok. sarah tak boleh balek. org laen suma balek awak tggal sorg"
"................"
(aku sakit tekak ni, x kuasa nk jerit. lantak kau lah budak)
"kenapa x mula lagi niiiiiiii. ikut jelah pen merah cekgu tuuu!"
*cekgu sy dah siap. (here's julita. my faveret student. ohhh my. dah la comel)
"tgk. julita dah siap. julita sorg je cekgu kasik balik"
"cekgu tanak buat"
"cekgu kasi tahu mak kamu biar dia marah kamu mau?"
"................"
"ok. duduk luar lah. cekgu nk ajar org yg nk belajar je. sini cepat!" (sambil tarik tgn dia)
"cekgu jam sy ilangggg.."(sambil menangis)
"kenapa x cakap! ilang kat mana? buat dulu keje ni nanti cekgu tolong carik"
"................"
"kalau tanak buat cekgu tanak tolong carik langsung"
"................"
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tak payah predict lah ape aku buat. 
dah mcm scene bawang putih bawang merah kene dera dgn mak tiri dia dah. 
n the worse thing is, aku pegang role mak tiri tu. ape nihhhhh??
aku sakit tekak ni. mmg harapan lah aku nk jerit jerit.
hai budak x makan saman. muka aku paling kesian pun x paham ke. 
aku x sehat.... :(

aku dah rasa macam what the fuuu yg aku buat nih??
im so not into teaching since i was small. never.
tp kenapa aku kene pakse buat mende nihh.
aku tanak mengadu kt sapa sapa. aku letih.
aku malu. sapa lah aku nk mengadu nih sume.
tp please.. aku dah almostt fed up ni.
cuma tinggal sedikit je kesabaran lg. kejap je sleyy. kejapp je lagi.
kalau nk amek budak umo mcm tu sorg dua soh aku jaga maybe bole lah.
nak nak kalau anak aku. 
aku leh kasi personal touch sket.
aku garang! ye lah. syg anak tangan tangan kan.

ni satu team bola nak soh aku jaga!
sume perangai plak mmg tgh x de akal punya. arghhhh!
aku dulu baik je. x pernah ingkar ape cekgu ckp.
masa tadika lah kan. -..-"
masa da besa aku nakal sket, sket je pun!
hishhh!

kalau aku nk buat masalah sekali pun, jumpa aku kt luar lah!
bukan gaduh depan cekgu. nk jadik gangster belajar ngan aku dulu.

ok dah penat bebel. kbai.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers