~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Thursday, July 18, 2013

Miss



habuk. tiup. 

hello blog. lama aku tak jenguk kau. apa khabar loker penyimpan cerita hidup aku?

oh yes, aku sekarang dah free. free seriously free. aku baru je menamatkan practical training aku kat KL. yes, sepanjang aku kt KL, aku lansung x jenguk apatah lg nk membikin post baru. takde apa yg menarik utk aku kongsi. dan siapa nk baca post aku? takde sape. jd takpayah tulis apa-apa. dan aku mcm jd takbiasa nk berkongsi sgt. hah? ok aku tipu. aku mungkin x suka tempat practical aku, jd aku malas nk igt ape yg dah jd sepanjang masa tu. jgn tanya apa-apa.

dengan habis tamat nye practical dan thesis submission aku hari tu, aku tgh tggu result aku keluar 3 Ogos ni. sepanjang masa ni, aku giat mencari kerja yg aku bole apply. ye lah, hidup zmn sekarang ni tak percuma, tak murah pun, jd aku kene mmpunyai kerja yg baek, yg mmpu sara keinginan aku yg aku sendiri taktahu tahap nya, cuma yg aku pasti, aku perlukan kerja utk masa depan. masa depan aku nk hidup gembira, menjoli duit aku, dan menikmati apa yg aku x dpt nikmati masa dulu dan sekarang, dgn org yg aku syg. 


org yg aku syg? yes. org yg aku syg. pada tahap aku ni, aku dah jauh dr fasa cinta monyet atau binatang laen, aku cuma mahu hubungan indah yg halal. setiap org ada rasa utk d sayangi, dan menyayangi, dan utk aku yg dah bertahun in such LDR (Long Distance Relationship), aku dah rasa pahit manis nya in a relationship mcm tu. org LDR mcm aku x byk yg dpt d buat sama2. maybe bagus utk aku dan dia, jd risiko utk ktorg terbabas ke lembah mana-mana tu sikit. tp pedihnya? tuhan je yg tahu. korg bercinta? korg paham kan? ahh takpayah tipu aku korg tak faham. 

rindu aku, syg aku, aku nk tumpahkan secara halal. nk bergurau dgn halal. aku da malas nk bergantung harap dgn handfon semata-mata. handfon tak bg perkongsian secara total bg aku. aku cuma dengar suara dan baca text. dgn suara org boleh menipu. dgn text lg lah. tp facial expresion or emosi yg live tak boleh menipu. bahkan bau dan bunyi kentut pun korg akan tahu. aku menulis utk diri aku. bukan utk di baca dan d review kpd aku. got?

lagu Judika-rindu setengah mati ni dah jd lagu faveret dah sekarang. apa-apa tema pn aku pakai lagu ni jgk. ape kes? lagu ni meruntun jiwa kalbu aku semua lah. ye aku rindu. sbb aku rindu. rindu setengah mati. aku nampak rilek? nampak hero? sbb aku pndai menipu dan tutup semua tu. aku terer. tp kalau duduk dgn aku, kenal aku, takkan boleh aku sorok. lama-lama mungkin ketahuan. selain aku mkn byk x gemok-gemok, gifted laen kpd aku is, aku sgt pandai sorok apa aku rasa. yg sebenarnya aku rasa. mohon jgn cemburu buta terhadap gift2 aku. 

aku rindu. dan aku tetap akan tunggu.

aku cinta. smpai aku tiada.





No comments:

Daisypath Anniversary tickers