~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Tuesday, January 8, 2013

tigatahun

Saat ini, detik ini, sudah 3 tahun, aku mengenali Mior Hazmi Nasharuddin :)

bagi sesetengah org, 3 tahun tu x cukup lama utk ukur sejauh mana 1 pasangan tu mampu bertahan. tp bg aku, 3 tahun tu cukup lama utk mematangkan aku dlm percintaan. *maaf ayat sungguh skema. biasalah, minggu exam. :p

macam macam yg jd dlm tahun kedua nk masuk tahun ketiga ni. satu satu kelemahan aku keluar, dan makin aku kenal dia, sikit sikit aku mula kenal siapa Mior Hazmi dari jauh, walaupun aku mengaku, aku belum kenal dia sepenuhnya. byk lagi sisi dia yg aku belum jumpa. tp 1 yg aku x mampu tipu hati aku sendiri, aku terlalu syg kn dia. maaf. dah jd terlalu syg. :)

tahun kedua nk masuk ketiga ni boleh aku kira, tahun byk masalah. bkn sng nk bercinta jarak jauh mcm ktorg ni, perlukan kesabaran dan ketabahan yg tggi. ahah. jgn taktahu. nk tau, cuba lah rasa sendiri. kalau korg takde gangguan emosi yg byk, sila text aku, nnti aku belanja doploh sen. no. aku 013-326XXXX  , carik sendiri di yellow pages. hahaha.



utk couple mcm ktorg ni, kene gunakan teknologi sepenuhnya, sbb sorg kt Terengganu tu haa yg sorg ni kt Puncak Alam, nampak x tercampak nye ktorg kt situ? jd Skype adalah perlu utk membenarkan masing2 melihat lobang hidung masing2. rindu katanya kan. kekeke. 

dan, apabila berkesempatan, jd kenalah jumpa walau sekejap, utk pengetahuan, keupayaan menahan rindu telah menurun apabila semakin lamanya perhubungan itu terwujud. - hypothesis. *ayat sumpah keling maaf. 


dan kenapa aku perlu upload gamba dye dgn udang ni? sbb aku suka muka dye kt sini nampak gembira apabila dpt pegang udang tu, hah. aku suka org yg aku syg gembira. jd, aku pun rasa bahagia. nampak x permainan dye kat situ? tak faham sudah. pergi tanya mak korg apa perasaan dye bila korg d lahirkan kt atas muka bumi ni. mcm tu lah kebahagiaan nye. *macam tak kena je soalan ni =='

tak kesah lah ape pun, yg penting, 

Mior Hazmi Nasharuddin, 
dah 3 tahun dah kte kenal. dr detik pertama mesej dlm bas, smpailah sekarang.
kte simpan semua memori, yes. sbb kte mmg mcm buku sejarah, =='
kte taktahu lah kenapa, tp kte syg mie sgt sgt,. 
mungkin kte tak mampu membahagiakan sgt pun, tp kte cuma nk jd yg terbaik yg kte mampu :)

Mie kne happy n bahagia selalu okay ! ;)

tu je yg kte mintak. I love you. Always.

*oh ye mie, gamba yg ataih ni ceq mintak halal naaa ;p







No comments:

Daisypath Anniversary tickers