~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Monday, January 7, 2013

A moment.

Hye. i just finished my second paper, walapun paper tersebut mempunyai nama Business Process Reengineering, tp pada aku, ia tak lebih daripada sebuah paper logic semata - mata =..=

takda tujuan tetap kenapa aku tulis post ini, memandangkan aku tgh  in the middle of exam week, dgn 4 paper lg tak bersentuh. biasalah, student kan, heh.

kenapa dlm kepala aku susah sgt aku nk remove satu nama ni, walau pelbagai usaha yg aku da cuba buat, tp aku x mampu. makin aku cuba lupa, makin menggila aku rindu. makin datang nama tu memanggil. hah, dah macam hantu pulak bunyi nye kan? ok. bukan hantu.

sakit rindu kali ni bukan kepalang nampaknye. aku mcm rasa nk demam. aku kata kt roomate aku,
"wey, aku rasa aku mcm nk demamlah. "
boleh x si roomate aku ni kata apa,
"demam rindu kot"
sukahati je kau ni kan roomate, takboleh blah laa aku ni, takkan x boleh hidup mcm manusia biasa dah kot, hilang kejap asek nk demam je, eh, tp dulu2 pun mcm tu je, ish. aku rasa aku ni kene g PLKN lah, kene kuat kan diri mcm nih, xde org tersyg asek nk sakit ajeeeeee. benci btol.

penipu. ni semua penipu. poyo lah kau badan. jgn nk lembik. kamon !

going to struggle for the next paper. oh yeah. adios !


No comments:

Daisypath Anniversary tickers