~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Thursday, July 5, 2012

Malaysia's new KTM train :)

hey guys. Assalamualaikum. selamat hari khamis.

Hari ni hari pertama heaven gap seminggu aku dari exam. exam membuat rutin tido aku mcm hantu. =='

Tau ape perasaan aku semalam? aku rasa mcm dah grad dr Uitm tahu tak? that kind of feeling rasa lepas paper disaster bertindih aku. Those yg tak pernah tgk jadual exam aku, tgk ni.


nampak tak tahap stress tak terkawal aku sebelum 4 July tu? smpai emosi aku mmg terganggu. mcm org gila je aku dgn housemate aku sekalian.

but today aku taknak cerita pasal tu memandangkan aku da grad ! haha. aku tak merancang utk balik rumah actually, tp d sebabkan beberapa sebab yg tak dpt d elakkan, aku terpaksa balik. hewhew.

hari ni aku balik guna public transport. ape nk belagak sgt kan? bkn bkn bkn, bkn aku nk belagak, tp hari ni experience aku hari ni agak berbeza sket,

Solehah bt. Zainuddin, 
anda telah berjaya pulang dgn jayanya tanpa membatalkan puasa sunat nisfu syaaban anda ! *clap2
walaupun letih but Allah bantu permudahkan semuanya :)
Alhamdulillah.

except for pakcik bas rapid 529 yg nk pergi stesen komuter seksyen 19 tuh, hmmph. =='

tau sesuatu? dari 19 aku naek train tu, except mmg aku dpt duduk for the whole journey, aku notice a different kind of feeling, feeling over eksaited naek bende baru, meriah sket perasaan ini. kah3

tangan nakal aku pun, bermula. 

ini lah train tersebut dari luar. nampak cool juga lebih panjang. tahniah abah Najib. haha

boleh tembus dari satu coach ke coach yg lain through that door. wooosh~

Kerusi panjang yg lebih cantik.

kerusi biasa pn di ganti. *abaikan akk tu tido. kesian dia penat tahu. =='

aku rasa ni beg baju kotor org sebelah aku. comel je kan boleh bwk baju kotor cemni, kah3

lepas ni takde lelaki boleh duduk ladies coach. nampak abg polis yg hensem tu?

ini yg paling aku suka. routemap dia ade lampu woi meriah mcm lampu raya kelip2 !  

balik nampak cheeby atas katil. terus peluk dia yg gemuk ni.
*this is not the part of the train. sila abaikan gambar ini. =='  

dan byk lagi feature lain yg aku rasa better korang naik sendiri n feel the difference. plastic lampu dia pun tak bukak lg woi ! haha. sejuukk and terang than before. nice experience by the way. ok lah badan da letih. masa utk tunggu bukak puasa dgn mak and abah. yeayy !


salam nisfu syaaban semua.!
another 2 weeks to enter ramadhan Al - mubarak. 
Ahlan wasahlan ya ramadhan ;)


No comments:

Daisypath Anniversary tickers