~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Tuesday, April 19, 2011

macam.

assalamualaikum.

amaran : entry ini mengandungi pelbagai jenis gamba. dari binatang, ke bukan lagi binatang.
utk 18 tahun ke atas sahaja.

kenapa 18? takde motip pung smenanye, hehe
title takdak kene ngena dgn story. bkn kejadah macam atau apa apa.
pg td tgk final fantasy advent children pukul 5 pg,
laah, lambat sgt cerita tu, maka malas nk tggu. baek aku kroihhh~
maka memilih utk bersama yomi n cheeby terchenta.

ok ape natang nye 2 mnde nih?

yomi tu ini.


cheeby tu ini.


ngee~ dorg ni peneman aku tdoq mlm2.

mlm td si fafazcute tdo dgn aku, dia dtg dgn cika cos umah deme tggal deme berdua je.
takut katanya, maka deme dtglah tdo sini.
deme study akaun dgn c bijak akaun natrah, esemen punya pasal kannn? hihi

aku? buat rutin biasa stdy week aku. mlm berjaga smpai pg. ok ini teruk.
x boleh d biasakan rutin ini, nanti terbawak2 masa nk exam. bahyo.

jln2 bkk fb, rutin kan? jumpa artikikel ini d gua.com
eh eh?? mcm ku kenal saja ini mamat??


click image utk tumbesaran lebeh baek. :)

nk cerita penuh? tekan sini.

maka tidak syak wasangka ragu ragu lagi.
dgn arrow tu ialah si najdi, or we used to call him najod, 
mmbe skulah aku, ade jgk generasi hamidian yg masuk tv lg
d kala alaf millenium manusia sebok mengejar harta dunia ini, 
*ok smenanye ayat ni takde kene ngene dgn ape yg aku cuba smpaikan.

he's not da same najod anymore. kalau lah aku leh upload gamba lama kau jod,
tp takyah lah, sape lah aku nk upload gamba yg org yg dah masok tv, 
*mata ke atas, tgn ke dada,
hahaha

he's WAN NAJDI WAN NOH. 
calon imam muda musim ke - 2

afta NURFAIZAH PANUT yg masuk AQ musim bape tah,
kau org kedua yg aku kenal.
afta yassin, wardina safiyyah, n others yg laen.
bdk SMKA MAAHAD HAMIDIAH kajang, mmg suka sgt msok tv. bukan?

semangat je kan aku? haiyo.

aku jumpa gamba animated.GIF yg terlawa bg aku,.
serius nmpk real gilaa! tgk ni.


chantekk gilaaa wehh! >___<
gamba animted.GIF lawa yg laen boleh d dapati d sini juga. 

suddenly aku ter-FALL IN LUV ngn iPAD yg super cool ni.


ok dah cukup mumbling sehingga d sini. stdy week = must stdyyyyy 'kut' 
:D

sbb aku malas ni kan, so here i give u ollz,
bruno mars - the lazy song.

2 comments:

Cek Aiza said...

waahhh...yeke najod tu. x cam pulak

..sleyp0..◕‿◕ said...

ye zaa. cuba tgk muka dia betul betul :)

Daisypath Anniversary tickers