~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Friday, April 29, 2011

entry busuk. sbb entry x boleh mandi.

assalamualaikum. 
well hello there world!
*terpengaruh anwaq hadi sgt. camni lah jadiknya. -__-"

baru je lepas belogwoking and jenguk2 entry org,
hobi baru aku kan afta fb. alahai busan dah fb2 ni sume. otak x berkembang.
*errk. belogwoking mengembangkan otak siket lah tahu.

macam dah lamaaaa x hapdate. takdak mnde best nk ceghita. 
sume org pung exam. ade yg dah abeh exam dah pung. mcm ade org tuh. tu tu.. huhu.

baru je abeh paper titas tadi. plan nk defeat lg satu blacklist kt Need 4 Speed.
tp cm malas. jiwa memberontak nk cerita tah pape kejadah dunia2 ni. 
ok ok. jgn nk kutuk aku lg. aku dah lama maen NFS. 
BUKAN BARU MAEN YEEE! =.='
dulu aku maen kt lappy along, lama dah formatnya. dandan ilang lah suma game2 luvluv aku uh.
T________________T

ni baru aku dpt balek ina kasik aku,
mmg zmn kanak2 kecik aku mmg obses kereta.
aku tolak berbie doll ke ape2 yg pompuan maen.
aku maen kereta hotwheelss.
ye lah time tu kete tu je ade.

takdak gamba lah, aku de bmw dulu, tah byk lg collection aku. huu
sbb skng aku maen NFS balek.
aku baru ade chevy cobalt ss.
silber metalic one maa! complete lowered n back spoiler.
ye lah aku baru maen 2 hari. mana nk dpt duet lagi beli kete.



cam ni lah kot kete aku lebeh kuang.

tp outta 15 blacklist aku dah defeat 4 in 2 days.
*sedikit bangga yee d sini.
/wahaha

senin lepas aku kene g taklimat dummy kt angsana. dummy uh bkn bodo lah.
dia uh patung cpr yg baru di beli oleh pusat ko.
kenapa aku kene pergi? ohh pehhhlis dun ask me whyyyyy.
dah maleh nk tulih. nengok gambaq naa.



satu dummy tuh ----> RM 7000 tau.

kaya jugak aku kalau aku curik satu dummy bwak jual kan? hehe. :p

aku nk meneruskan kebusukan d sini. 


kasut cinderella aku yg tinggi rendah jeee kan, macam boleh bawak pergi dinner.


rumah yg bakal d sewa. *tipu sungguh lah. x mampu denn.


n finally. meet my dear yomi yg selalu temankan i study, ♥ M

..awak, be strong yeh? I will oweys be here 4 u, if u need me. u never know dat I'm worrying bout u a lot this lately tau. A lot..


nak kawen cenggini boleh takkk! bertuah ashraf dapat dia. >___< 




7 comments:

Anyss Anne said...

sewa rumah tu ke?
mana la tahu betul kan..ngeh3

mynameisleho said...

ececeh sleypo!haha
i'm worry bout u 2 tapi xkan da knduri arwah bru hg nak tepon ? XD

..sleyp0..◕‿◕ said...

anis : bukan bukan rumah tu! kemain sgt rumahnye, sibuuuu tuh sebulann! x mampu den

..sleyp0..◕‿◕ said...

leho : ishh ko nihhhhhh! dushh3

Cek Aiza said...

sley ! besh kan tengok dorg tunang. nak jugak cmni -,-'

siyes aku tgk byk kali oh vid ni ari tu....part lagu sume aku suke.he.. pasan x vid ni ala2 vid hana tjma..err ckiiiiiit je a..hihi

..sleyp0..◕‿◕ said...

tahuu tapeee! bes gila kannn! >__<

alaa aku ta penah nengok vid hana tajima lah zaa

kugembira said...

oh my!!oh my!!mse ritu tgok gmba asyrf muslim tunang..jeles!! O,O
aftr dis,,sley plak nk kawen nok!!har3..ko da xam blom sley?ak kt umah da nie..ulalala~ ;p

Daisypath Anniversary tickers