~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Wednesday, March 20, 2013

pada saat aku berjanji

tiap kali aku matikan apa yg aku fikir
demi janji dan harapan yg selalu aku ingati
apa mungkin masih bermakna, atau sudah tidak lagi
aku juga tidak mampu tahu.

tekad dlm hati, yg tak siapa pun mengerti
suara dlm hati, yg tak mungkin sesiapa dengari.

tumpah lagi rindu pada hati yg aku sendiri taktahu
apa tahu, sedar, atau saja di biarkan,
tak mungkin aku jelas.
samar.

saat suatu masa dahulu, aku mungkin yakin
si arjuna hati ada di setiap waktu segenap segi
tempuh lagi waktu suram, yg berulang.
taktahu lg apa yg patut jd agenda.
buntu. 

pada saat aku berjanji dahulu, 
takpernah aku bayang masa kini
masih mencari titik berhenti itu.
utk terus merindu satu hati yg sudi
Tuhan, tunjukknlah aku jalan.









2 comments:

Nurul Izatul Azila Azman said...

sabar yong.. :'(
asal aku plak rasa sedih.. huhu

..sleyp0..◕‿◕ said...

tga bertahan ni. hati ni gila kadang2. thnkyou for your concern dear :)

Daisypath Anniversary tickers