~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Saturday, February 2, 2013

AllahummaYassir

Akhirnya, 
aku sudah smpai ke satu tahap perhubungan yg lebih jauh, 
sungguh, aku sendiri tak sangka. 
sudah hampir ke destinasi mungkin, entah.
tapi aku masih taktahu.
siapa yg harus aku pentingkan sebenarnya?
belah mana? siapa?
mcm mana dgn hati aku? hati kami?
pihak mana yg aku kena puaskan?
atau aku kena mengalah utk semua org menang?
makin lama, bkn masalah kami lg. semua dah ikut campur.
halangan seterusnya, 10x lebih mencabar dari semua
yg pernah aku lalui dulu.
niat yg baik, tak semestinya semua org setuju.
sbb masing2 punya pandangan sendiri.
dan aku, dia, masih terikat dgn mcm2.
kami bukan org gelandangan takpunya asal usul.
punya mcm2 yg perlu di habiskan dulu.
tapi semacam aneh aku rasa, semacam berat.
ini juga sebahagian dr perjuangan aku.
yg aku perjuangkn selama ni.
jadi, tolong jgn lemah sgt. wahai hati sendiri.
tapi, kalau di duga kali ini, sungguh,
lutut aku mungkin lemah, longlai
mungkin lebih layu dari sayur.

AllahumaYassir,WaLaTua'assir.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers