~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Sunday, March 11, 2012

not to read and not to be spread. please.

warrning : this writing belongs to me. no butthurt. please.


bukan aku mintak harta atau emas daripada kau.
bukan aku mintak kau faham atau sayang aku.

aku cuma berharap ada setitik rasa keikhlasan daripada kau utk aku
bukan aku cuma buat masa tiada siapa yg lain yg boleh kau cari

aku tak harap kau hadap aku setiap hari
aku tak harap kau berkepit dgn aku setiap hari

manusia bukan sempurna tanpa kesalahan
kau ingat kau tak pernah salah atau kau terlalu sempurna atas dunia ni?
tapi bila aku salah, adil kah aku di perlakukan sehina hina nya ?

satu masa dulu, aku rasa aku dah kenal kau.
tp mungkin aku salah.

aku ketawa senyum gembira setiap hari,
tp takde siapa yg tahu apa yg tersirat dalam hati aku.

depan aku, kau senyum ketawa setiap hari,
tp aku terasa semuanya semacam palsu. 

aku harap aku boleh mula semua nya macam dulu.
tp aku tak pasti berapa lama aku boleh bertahan 

aku tak pernah mengadili atau memusuhi sesiapa 
tp aku kecewa, realitinya tak macam tu.

harapan aku paling tinggi,

ikhlaskanlah hati kau seikhlas aku menerima kau. 






No comments:

Daisypath Anniversary tickers