~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Thursday, October 13, 2011

between a long while.

haaaacuuum! oh assalamualaikum. awat habuk banyak ngat nie, :p

lama betul aku tak update belog ini,
dah mcm rumah flinstone dah agaknye. 
siap ade spiderweb keliling.

maaflah guys, aku tak sempat lah. banyak sangat keje lately nih. 
rutin hidup pun dah berubah.

dulu aku turun tangga je g kelas, skarang kene jalan kaki tunggu bas kat bus stop,
tahan abang bas rengit yg suka tak nak berenti tu, -..-"
dah berenti penuhh pulak, seb baek pagi semua budak wangi wangi.

dulu aku makan takat g je kat keliling rafel tu, pilih la sesuka hati,
sekarang mknn tak banyak sangat, nk jimat lg sila masak.
aku plak busy, isnin smpai kames kuar pg balek kul 4 atau 6 camtu,
sampai rumah opcos lg lambat, kadang dekat kul 7 baru nampak pintu rumah.

dulu aku asek terperap je dlm kampus tu berbulan bulan,
sekarang aku dah nampak awan laen laen tempat dah. hahaha.
tipu ngat aku nih, padahal awan puncak alam tu sama je area mana pun. pfft.

dulu malam aku asek meeting, merayap bilik orang,
sekarang mlm aku bukak mukabuku. belajar tahu. belajar. macam ni.


haha. khusyuk tu. nampak ?

dulu selalu nk emo emo bagai, sebab hidup tak tentu arah,
siang malam meeting, weekend meeting, cuti nak kursus lah,
sekarang aku dah takmahu dah semua tu.
aku nak masa muda aku kat university!

nat, qilah, ada cekud, cepat lah join the club aku. hehe.

and special gratitude tu my sissy wana, dia banyak tolong insan kerdil mcm aku nih, iskk iskk. *terharu sket. :")

my encik ucuk, kte tak pernah lupa awak, even kte busy, sbb awak ade kt sini, :X
rindu ni. tapi malu lah nak cakap. haha. ehem. :") *maaf selekeh kejap.

: : cek aiza, ur wish dah come true. setakat ni, ini je rutin seharian. nanti kalau ade cte best aku tulis lagi okay.
: : kalau azmeer si bakal pharmacist tu baca post ni, -haramdianakbacapunya,siapalahakunikan- aku pinjam ko punya ngat, sbb best ngat guna. HAHAHA. 

lastly, my latest current love songs, yang tengah play tuuu ! ;)


   

3 comments:

Cek Aiza said...

hikhik..terus update :) wish u to have a happy life babe

..sleyp0..◕‿◕ said...

kebetulan free pulak mlm ni, hihi. for you too beb. take care yaw.. :)

Anonymous said...

dak kecit.. ko mcm buat ucapan kt pentas.. hihihi.. ntie aku suruh mmmmmmmmmmmmmmmmm ko 2 nyanyi eak.. =p

Daisypath Anniversary tickers