~m0shi m0shi~

This blog is not active until further post.

c0oL h0m0sapiEn

Tuesday, May 17, 2011

gender version : boy's secret.

assalamualaikum to all readers. x kesah lah hampa pumpuan ka laki ka, hampa sama ja.

aku jumpa satu artikel kelakar bagi aku dekat SINI, SANGAT KELAKAR!

ce tgk nih. >_< a man's story about his own friend,
ada kawan aku sorang ni hensem, smart, rambut sentiasa terurus.. tapi bilik macam sarang tikus.. bau longkang.. kadang-kadang berak pun malas nak pam.. kah kah kah

ada kawan aku sorang ni kalau nak jumpak awek, wangi gilababy.. tapi sebenarnya masa dia keluar tu, dia tak mandi pun..

ada kawan aku sorang ni kalau bersama dengan awek, kontrol macho nak mampus.. tapi kalau kat rumah sewa, dia suka calit taik hidung kat tombol pintu dan kadang-kadang dia kentut dalam peti ais..

ada kawan aku sorang ni kalau awek dia call malam-malam, dia selalu jawab call tu buat suara lemah longlai kononnya tengah tidur.. padahal tengah main DOTA..

ada kawan aku sorang ni kalau dengan awek dia, segala-gala dia yang paling hebat, dia yang paling kuat, dia yang paling otai.. tapi kalau dengan rakan-rakan, dia la yang selalu kena 'bahan'..

ada kawan aku sorang ni kalau dengan awek dia, direct dia ja yang belanja awek dia, bagi itu bagi ini, semua sebab nak tunjuk yang dia BERduit la kononnya.. padahal balik rumah makan megi..

ada kawan aku sorang ni (mat kelabing la kononnya) pegi kelab naik motor parking jauh-jauh.. tapi cakap kat awek dia ada kawan datang hantar.. kah kah kah.. jatuh stended la mat kelabing naik motor..

hey guys out there, what's with those fake?? x payah nk cover cover sgt lah,  

dpn sapa lagi kita nk nampak bodoh kalau bukan dpn org yg kita syg??

lagi pun, i've a few mmber laki yg mcm nih. belanja awek gila bagai, tp depan kawan dia, dia merungut. no need to do that kalau nk nmpak hebat pun. kalau korg jumpa pompuan sama prinsip mcm aku, money is not evything. 

yes! mmg money is important, i can't ever denied that fact, but kalau kau berabis bergadai dkt awek yg belum kompem jadik bini kau tu, kan ke wasting?

so aku nasihatkan, bkn x boleh belanja, tp agak agak n know ur limit. kalau mmpu sgt tu x pe, tp kalau sama je sengkek jugak, paham paham sendiri lah der! 

instead of berabis duit, kilat kilat rambut yg sampai silau kalau kene sinaran matahari tu, 

guys, kau akan nmpak sgt emsem kalau kau :

  1. be more protective to your girl. tahu n take care mana dia berada.
  2. jadi diri sendiri semampu korang, sbb itulah korang. so korang akan tahu that girl jatuh centa ngn korang or mnde laen.
  3. cuba memahami your girl in every situation pun. believe me, girls need attention more than everything. dorang bukannya perlu sgt harta mende ni masa bercinta, dorang lebih suka tgk hati budi korang.
  4. kalau gayut berjam jam, jadi je mcm suara sendiri. nk garau ke mcm pundan ke, just let it be, its just you!
  5. kalau nk jadik selekeh pun, biar beragak. boleh je selekeh depan your girl, but semakin hari you shud decrease your selekeh tu for your own good, actually. jadi pengotor will effect your health you know?
  6. dan terlebih emsem kalau zuhud n rajin sujud kepada DIA, wehh ini sgt emsem bagi aku! hahaha.


setuju tak dgn aku? hot guys n preety girls out there? ;)

2 comments:

Anonymous said...

aku nk copy paste bley x??? hek9..

..sleyp0..◕‿◕ said...

boleh je wana. ;)

tp make sure it is credited to me lah, hihih ;p

Daisypath Anniversary tickers